Terug

Erbarmelijke dienst na verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: VAN MARCKE

11/10/2021

Beste, We hadden privé reeds 2 waterverzachters van jullie en hebben er nadien ook 5 bijkomende besteld voor een nieuw appartementsgebouw. Deze zouden op 25/01/2019 in werking gesteld worden door één van jullie techniekers.Eenmaal ter plaatse kon hij er slechts 4 in werking stellen want met de vijfde was er een probleem. Hij zou deze nadien in werking komen stellen want er was een stuk defect dat hij moest bestellen. Hetgeen uiteindelijk ook gebeurde, tot ditzelfde toestel opnieuw defect was in sept 2020 en uitviel. Aangezien het nog onder waarborg was, contacteerde ik de loodgieter en uiteindelijk is jullie technieker op 16/12/2020 langsgekomen om vast te stellen dat het toestel opnieuw hetzelfde probleem had als in het begin. Hij zou opnieuw de defekte stukken bestellen en komen vervangen (onder waarborg). Dit gebeurde uiteindelijk in februari 2021 waarvoor ik van jullie nadien een faktuur van 450 eur ontving (+ 104 eur voor het onderhoud) hoewel het toestel nadien nog steeds niet werkte !!! Tot op heden en ondanks mijn verschillende mails, smsen, telefoons, in gebrekestelling etc. is er nog steeds geen enkele oplossing door jullie voorgesteld. Het toestel ligt nu reeds stil sinds sept 2020 waardoor al mijn nieuwe waterleidingen en electrische toestellen waarschijnlijk aan het verkalken zijn terwijl ik bij jullie een duur apparaat besteld had om dit juist te vermijden maar daarvoor moet het natuurlijk wel doen wat het moet doen nietwaar ?? Als ik op voorhand had geweten, welke erbarmelijke dienst na verkoop en communicatie ik zou hebben met jullie bedrijf, had ik wel eerder beroep gedaan op één van jullie concurrenten. Ik dacht dat ik als klant met 7 toestelen toch een andere service mocht verwachten van een bedrijf dat volgens zijn site reeds meer dan 90 jaar synoniem zou staan voor kwaliteit !Hopend dat er eindelijk iemand nota neemt van mijn nachtmerrie die nu reeds 1 jaar duurt, zie ik een spoedig kontakt en oplossing tegemoet !

Berichten (1)

VAN MARCKE

Naar: A. M.

21/10/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform