Terug

Erbarmelijke communicatie en opvolging van klanten - in casu via chat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: AH - Albert Heijn

09/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Vandaag 09.08.2024 deed ik een online bestelling bij AH; reservering: 860420082. Ik stel echter vast dat in de bevestigingsmail de beloofde korting NIET werd verrekend. (16 x AH rumsteak gemarineerd bel) Ik ben een trouwe klant bij AH en ken de geplogenheden, dus zocht ik contact via chat met de bedoeling om dit te laten rechtzetten. (AH blokkeert namelijk alle pogingen tot contact via b.v. E-mail en maakt alzo een degelijke schriftelijke opvolging onmogelijk.) Dit heeft geleid tot een uur tijdverspilling via chat zonder enige rechtzetting. Het is niet de eerste keer dat ik via deze chatfunctie geen duidelijke oplossing ontvang. Ik word dan eindeloos aan het lijntje gehouden met overbodige vragen of copy-paste standaard tekstfragmenten. Uiteindelijk wordt zelfs de chat zonder meer beëindigd. Ik voeg hierbij nog 2 voorgaande chat-gesprekken; 1. aangaande een niet terechte aanmaning (waar ik zeer zwaar aan til) 2. eveneens een onterechte foutieve aanrekening (waarbij ik werd verplicht om het teveel aangerekende bedrag eerst te betalen alvorens een verrekening te ontvangen). Daarom verzoek ik u onverwijld om huidige en voorgaande gevallen recht te zetten en mij daar schriftelijk de bevestiging van te bezorgen. AH leek mij een betrouwbaar bedrijf, doch neemt mijn vertrouwen niet ter harte. Dank bij voorbaat voor uw poging om dit goed te maken. Vriendelijke groet. referenties (uploaden onmogelijk): - online chat 09.08.2024 - reservering 860420082 - online chat 17.06.2024 - factuur 1695823-00114 - online chat 29.05.2024 - reservering 746007065

Berichten (2)

AH - Albert Heijn

Naar: K. L.

13/08/2024

Beste ,Helaas is mij uit de tekst niet duidelijk wat er nu precies verkeerd is gegaan. Ik zou graag een duidelijkere vraag tegemoet zien om hier een passende oplossing voor te bieden.Met vriendelijke groet,StacyAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 9-8-2024 18:15Aan: klantenservice@ah.beOnderwerp: Erbarmelijke communicatie en opvolging van klanten - in casu via chat‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.thread::H85BQtMdEs6x7TeFdqmH60Y::

K. L.

Naar: AH - Albert Heijn

13/08/2024

Begrijpt u geen nederlands? Ik zou graag een beetje meer nazicht van mijn communicatie tegemoet zien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform