Terug

Er wordt niet ingegrepen bij klachten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. N.

Naar: Post NL

24/03/2023

Ik heb nu sinds augustus 2022 meermaals en veelvuldig klacht ingediend omdat de levering zelden aan huis, maar doorgaans naar een afhaalpunt wordt geleverd en wanneer al aan huis wordt geleverd, de bezorger er een eigenaardige houding op nahoudt. (Probeert bvb op één adres alle pakjes achter te laten. Wanneer die ontvanger die weigert en hem duidelijk maakt dat de andere geadresseerden wel degelijk thuis zijn, vertrekt hij zonder die pakjes te bezorgen). Er wordt steeds bij elke nieuwe klacht gezegd dat er zal ingegrepen worden, maar het enige wat gebeurt is dat het nog erger wordt...

Berichten (1)

D. N.

Naar: Post NL

11/04/2023

En ook deze klacht wordt WEER niet behandeld! Het is schrijnend! Goe zo’n bedrijven mogen blijven handelen…. Onbegrijpelijk!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform