Terug

Er wordt al 5 keer een datum gemeld dat het pakje geleverd zal worden, maar zonder resultaat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Colis Privé

18/04/2023

Beste, toen er een eerste keer aangekondigd werd dat het pakket aan huis geleverd zou worden (ergens begin april), was ik niet thuis maar aangezien ik in een cohousingproject woon, had er makkelijk bij de buren aangebeld kunnen worden, wat niet gebeurd is. Ik kreeg toen een sms met de melding dat er niemand thuis was en een code dat ik kon ingeven om mijn pakket op een ander moment te laten leveren. Ik koos dan om het in een winkel te laten leveren maar aangezien die winkel maar niets binnen kreeg en ik jullie probeerde te contacteren, kreeg ik eindelijk (via mail) te lezen dat de winkel gesloten was als de koerier het pakket wou afgeven. Dat vond ik erg bizar, want de winkel was niet gesloten ofzo. Daarna is me telkens beloofd om het pakket thuis te laten leveren en ben dan speciaal de hele dag thuis gebleven maar zonder resultaat. Ik kreeg niemand te zien. Dat was beloofd, eerst op 13, dan op 15 en uiteindelijk ook op 18 april, de dag van dit schrijven. Detail: vandaag was ik niet de hele dag thuis maar had een blad aan de deur gehangen met mijn telefoonnummer en jullie klantendienst (opvolgenvanpakketen@colisprive.be) had gezegd dit te melden aan de koerier. Maar ik heb niemand gezien en ben ook niet gebeld. Mijn pakket is wel al betaald maar heb het dus nog steeds niet ontvangen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform