Dag Samir, wij kennen elkaar al en ben blij dat jij alvast antwoordt op mijn klacht.Vooreerst zijn mijn mobiele diensten gisterenmiddag (na een halve dag plotse afsluiting door Telenet) terug gesteld. Wat een jammerlijk en vervelend voorval.Een betalingsachterstand is er mogelijks, doch sinds onze technische problemen met SafeSpotPro, nieuwe modem, TV-boxen, ... (zoals jij alles wel hebt kunnen meevolgen) van deze zomer, zijn de facturen gevolgd met tal van onterechte aanrekeningen. Om dit echter met de juiste persoon te kunnen bespreken, opdat het ook duidelijk is wat wel en niet betaald moet worden en dat het ook gestaafd wordt door een juiste factuur of creditnota, is een absolute ramp. Hierdoor zal er achterliggend enkel maar een tekort zichtbaar zijn, vermoed ik, en sluit men gewoon diensten af. Nu, dit is ondertussen dus terug OK.Mag ik je echter wel verzoeken om een persoonlijk contact van jouw zijde opdat ik boekhoudkundig dit verhaal met Telenet kan afronden op basis van de eerder ontvangen documenten?Dank alvast en ik kijk ernaar uit.Mvg, Rik.