Terug

Enzijdige stopzetting van Telenet zijn 4G-diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Telenet

28/11/2023

Beste TBAdmin,sinds deze ochtend kregen ik en mijn gezin het bericht SMS-bericht van Telenet via nr. 1994: “Telenet Business-info: uw mobiele diensten zijn geblokkeerd. Van zodra we uw betaling ontvangen, heractiveren we die onmiddellijk.U kan meteen betalen via de krantenzone.Mag ik antwoorden hierop:-er is bij mij geen enkele achterstand gekend. Ik kreeg nog een creditnota binnen onlangs, belde ook al met jullie diensten, mailde met jullie diensten (zie hieronder) en mijn laatste factuur is pas te betalen op 18/12.-sinds deze zomer hebben we, zoals jullie kunnen zien in mijn geschiedenis, erg lang technische problemen gehad met en rond SafeSpotPro, nieuwe modem die nodig was, nieuwe TV-box die plots nodig was wegens wegvallen signaal, … Dit alles leidde tot een chaos in de afrekeningen/facturen nadien en onterechte kosten voor ons, zoals ook besproken met jullie diensten. Zie mijn telefoongeschiedenis en mailverkeer eens aub?-vandaag sta ik plots voor een zakelijk ongemak doordat ik (en mijn gezin) plots geen 4G-toegang meer hebben. Dit is een éénzijdige afsluiting van jullie diensten zonder een waarschuwing vooraf met jullie klant. Of gebeurde dit wel? Dan graag nog even het bewijs hiervan.IK BEN NIET GEWOON OM ZO BEHANDELD TE WORDEN ALS JARENLANGE TROUWE KLANT.Kijk nog eens even naar mijn dossier en aangerekende kosten en antwoord aub eens op mijn mails?Mag ik verzoeken om ASAP (vandaag voor 08u00) gecontacteerd te worden opdat het herstel van jullie diensten (4G-netwerk) in orde komt?Mvg,Rik Vaesen+32 478 700461

Berichten (3)

Telenet

Naar: R. V.

28/11/2023

Beste,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en in behandeling genomen.Wij zullen u hierover persoonlijk contacteren.Met vriendelijke groet,SamirTelenet klantendienstConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

R. V.

Naar: Telenet

29/11/2023

Dag Samir, wij kennen elkaar al en ben blij dat jij alvast antwoordt op mijn klacht.Vooreerst zijn mijn mobiele diensten gisterenmiddag (na een halve dag plotse afsluiting door Telenet) terug gesteld. Wat een jammerlijk en vervelend voorval.Een betalingsachterstand is er mogelijks, doch sinds onze technische problemen met SafeSpotPro, nieuwe modem, TV-boxen, ... (zoals jij alles wel hebt kunnen meevolgen) van deze zomer, zijn de facturen gevolgd met tal van onterechte aanrekeningen. Om dit echter met de juiste persoon te kunnen bespreken, opdat het ook duidelijk is wat wel en niet betaald moet worden en dat het ook gestaafd wordt door een juiste factuur of creditnota, is een absolute ramp. Hierdoor zal er achterliggend enkel maar een tekort zichtbaar zijn, vermoed ik, en sluit men gewoon diensten af. Nu, dit is ondertussen dus terug OK.Mag ik je echter wel verzoeken om een persoonlijk contact van jouw zijde opdat ik boekhoudkundig dit verhaal met Telenet kan afronden op basis van de eerder ontvangen documenten?Dank alvast en ik kijk ernaar uit.Mvg, Rik.

R. V.

Naar: Telenet

29/11/2023

Dank voor de korte opvolging, Samir (Telenet).Weerom fijne service van jou.Jammer wel van het voorval, maar dat werd al besproken en is zeker bij de juiste persoon aangekomen. -)Mvg, Rik.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform