Terug

Enorme vertraging en misleidend snelle levering advertentie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

14/03/2021

BesteIk bestelde een eetkamertafel set maar ik heb tot nu toe al 3 verschillende leverdatums ontvangen doordat er problemen zijn met de fabricage. Ik heb het volgende verhaal verteld in de winkel, telefoon en via mail:(kopie mail en antwoord van het bedrijf)BesteBetreft de volgende bestelling:Bestelbon nummer680127FiliaalInterieurmeubelen WilrijkBoomsesteenweg 658, 2610 AntwerpenVandaag heb ik te horen gekregen dat mijn bestelling weeral is uitgesteld naar 01/04/2021. Dit is nu al de 3de keer dat ik dit verneem. Ik begrijp dat er problemen kunnen zijn met leveringen ivm corona, maar ik heb speciaal jullie winkel gekozen omdat jullie vanuit stock leveren en ook adverteren voor een snelle levering.Op 20/12/2020 had ik op julie website vernomen dat als ik mijn bestelling deed dit ook in de week van 12 januari kon verkrijgen. Uiteindelijk hebben wij er verkozen om op 21/12/2020 naar jullie winkel te gaan te Wilrijk en daar het product eerst te bekijken voor we het bestellen. Op die dag krijgen wij te horen dat het product geleverd zou worden vanaf 28 januari. Dat vond ik opzich niet erg, maar wel een beetje vreemd aangezien ik eerdere leveringdatums had gezien op de website.Ik heb dus de bestelling gemaakt in de winkel en deze ook betaald maar twee weken later krijg ik te horen dat onze bestelling verzet was naar de week van 22 februari. Dit was al een moeilijke pil om te slikken aangezien ik al een reservatie heb gemaakt met de verhuisfirma. Geen probleem want een geluk bij een ongeluk zullen mijn zetels ook arriveren in deze week. Echter krijg ik op 19 februari te horen dat mijn bestelling verzet zal worden tot 1 april. Ik begrijp totaal waarom er een uitstelling is, maar toch zit ik hier wel met een serieuze frustratie aangezien ik hier nu 3 maanden geen eetkamerset zal hebben en ook weer nieuwe reservatie moet maken voor een verhuislift. Ik had verder ook heel graag mijn interieur kunnen aanvullen rond mijn bestelling.Vandaar mijn volgende vraag/verzoek: Kan ik mijn bestelling zelf ophalen, zodat ik niet langer moet wachten op jullie leverdienst? Graag zou ik een compensatie willen voor een levering die lang op zich laat wachten.(antwoord)Beste,Bedankt voor je berichtje.Jammer genoeg is het niet mogelijk jou artikels zelf op te halen aangezien deze niet voorradig zijn in ons centraal magazijn. In dit geval kan het winkelpersoneel voor het bepalen van de datum van de aanhuislevering enkel afgaan op de verwachte leverdatum van dit artikel.Wanneer door onvoorziene omstandigheden zoals productievertraging of transportproblemen deze verwachte datum moet bijgesteld worden, zijn wij genoodzaakt om u hiervan op de hoogte te brengen. Wij doen onze uiterste best om op het moment van bestelling de juiste leverdatum met u af te spreken, maar in uitzonderlijke gevallen en door externe factoren is het dus mogelijk dat deze moeten bijgesteld worden.Onze verkoopsvoorwaarden vermelden het volgende hieromtrent:9. In geval zich een situatie van overmacht voor doet, worden de leverings- en andere verplichtingen van Overstock Home opgeschort gedurende de periode waarin deze situatie van overmacht duurt. Zo ook wanneer deze situatie zich pas zou voordoen nadat de leveringstermijn al was verstreken.Wij wensen ons wel oprecht te excuseren voor het ongemak maar hopen op begrip dat wij niet kunnen ingaan op je vraag om hier een commerciële tegemoetkoming in te bieden.Met vriendelijke groeten,Astrid.Met vriendelijke groetenOverstock Garden

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: N. B.

15/03/2021

Beste Mevrouw Bouaissa ,We vinden deze situatie voor u vervelend en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak .Zoals u reeds correct werd meegedeeld zijn de door u bestelde artikelen nog niet op voorraad en moeten terug aangeleverd worden van de fabrikant aan ons centraal magazijn. Hierdoor staat uw levering nu ingepland op 01/04/2021 en werd u op de hoogte gesteld conform ons artikel 9 van onze Verkoopsvoorwaarden .Wij hebben voor u een onlinedossier aangemaakt, waarvoor we u per sms de link zullen doorsturen .Graag verzoeken we u dan ook om via dat dossier ons voorstel te bekijken .Met vriendelijke groeten,Customer CareOverstock Garden/Overstock Home/ExteriooT+32 (0)50 32 82 00A Legeweg 157D, 8020 Oostkamp


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform