Terug

Enorme probleem met overdracht nummer.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: Proximus

27/10/2023

Beste, Sinds 9 oktober 2023 probeer over te stappen van Telenet bij Proximus, 4 maal geweest in een Proximus shop, vragen telkens geduld te beoefenen. Meer dan 30 keren gebeld, ze beloven telkens alles in orde te brengen.. Nog steeds bij Telenet aangesloten, terwijl de simkaart die ik kreeg per post duidelijk wees op het feit dat die op 27 oktober actief zou zijn na vele interacties.. Proximus zet de fout op Telenet terwijl Telenet geen aanvraag ontvangen heeft voor het import van het GSM-Nummer 0471234566 naar Proximus, Ze beloven mij telkens terug te bellen.. Ik ben radeloos…Ze zijn echt aan het spelen met mijn voeten, ik vind dit gewoon echt schandalig en onaanvaardbaar..

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. G.

03/11/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-27-21.03.26.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002816866]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002816866]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform