Beste,Eind juli, tijdens de solden, bestelde ik bij Emma matras één van hun duurdere modellen, het EMMA Hybrid model. Initieel was de verwachte levertermijn tussen 4 en 25 augustus. Toen deze periode op zijn einde liep heb ik contact opgenomen met EMMA. Daar kreeg ik het antwoord dat de levering niet op tijd zou kunnen plaatvinden omdat hun productie achterloopt. Als nieuwe richtdatum heb ik toen 11 september gekregen. Dan zouden zij weer een nieuwe lading matrassen binnen krijgen en kunnen verdelen. Levertermijn zou tussen 15 en 24 september zijn.Tot op de dag van vandaag is er bij de bestelvooruitgang die ik op hun site kan bekijken niets veranderd. Ook heb ik nog geen bericht ontvangen van een eventuele bezorger. Mijn vermoeden is nu dat ook deze tweede termijn niet gehaald zal worden. Toen ik in mijn laatste mail vroeg of het in orde zou komen heb ik een vaag en nietszeggend antwoord gekregen zonder bevestiging van de levertermijn.Uiteraard is mijn betaling ondertussen bijna twee maanden geleden vlot doorgegaan. Bijkomend kan ik volgens de klantendienst van EMMA pas een schadevergoeding aanvragen na ontvangst van de matras. Mijn meer dan 700 euro is weg maar een nieuwe matras heb ik nog niet gezien.Met vriendelijke groet,Pauline