Het probleem dat we hebben is al van een lange tijd terug en geraakt maar niet opgelost, omdat fluvius ons maar niet hielp en geen gehoor gaf aan ons probleem. Dit geven ze zelf ook toe maar wachten nu al maanden op response wat ze daarvoor willen doen. Met als gevolg, omdat zij maar geen reactie gaven op onze vraag komen die van de vlaamse energieleverancier( daar zaten we toen bij) constant af met extra kosten. Wat uiteraard ook niet de bedoeling kan zijn dat we deze betalen. We hebben steeds hierop gereageerd en met mails van fluvius dat we zelf nog wachtende zijn. En wat is nu verder het probleem, fluvius zegt dat wij voor de periode van 08/01/2020 tot 07/12/2021€ 6950,41 moeten betalen. Dit is absurd en toen waren er nog niet eens de rare tijden van elec gelijk nu al is geweest. Ons verbruik zou Verbruik dag: 2304,82 kWhVerbruik nacht: 2127,86 kWh moeten zijn geweest. we hadden toen niet eens de digitale meter maar zo een tijdelijke bouwmeter. We waren toen aan het bouwen. Fluvius beweert nu dat het wel aan de bouw zou liggen en dat het ons meer heeft gekost dan gedacht. Terwijl wij niet met grote of speciale bouwmachines hebben gewerkt zoals kranen. Wij hebben verschillende Electriciens gecontacteerd en deze konden ook geen verlies vinden en zeiden allemaal hetzelfde: Het kan gewoon niet zijn dat je zoveel verbruik hebt gehad. Dit verbruik is gewoonweg absurd. Dus bij deze willen wij hulp om dit eindelijk op te lossen alsook voor de extra kosten die er zijn bij gekomen terwijl we telkens ook de juiste instanties op de hoogte hebben gesteld dat we met dit porbleem zitten en dat fluvius deze nog moest bekijken.