Beste,Wegens de onmogelijkheid om uw firma te bereiken, op welke wijze ook, vast te stellen in de reviews van uw klanten, die ook steeds dezelfde opmerkingen maken, betreffende uw bereikbaarheid, heb ik besloten om met de hulp van Test Aankoop, u toch te bereiken, alvorens het voorgestelde contract in voege zou gaan, temeer daar wij een alternatief gevonden hebben, en u hierover vragen wilden stellen, doch hierin niet lukken wegens hogervermelde reden.1-Om boekhoudkundige redenen, wensen wij volgende zaken te wijzigen, de facturen en meldingen dienen niet meer te gebeuren op naam van (dit onderwerp behandelen wij graag als wij u persoonlijk kunnen bereiken, vandaar de dringendheid van mijn klacht)2- Betreffende het contractvoorstel, voor de vaste lijn ter ondersteuning van onze alarminstallatie, dat wij kregen, naar aanleiding van uw verzoek tot ingebruikname van de pas gelegde Fiberline, voor ons alarm, zagen wij een maandelijks bedrag van 29,13€ + 0,82€ per gesprek (in ons geval per activering van het alarm) hebben wij opgemerkt dat u, volgens ons, een interessanter abonnement ter beschikking hebt, namelijk uw optie “Unlimited Calls National” aan 14,52€ per maand, 24/7 connecteren, aan 0,38€ per connectie, voor zo ver wij het juist begrepen hebben. Dit is voor ons meer dan voldoende. Ten slotte is dit een telefoonlijn, die enkel gebruikt wordt als elektronische bewapening van het alarm, zonder één gesprek te voeren, dient enkel om het alarm op en af zetten.De batterij hebben wij ook niet nodig, daar deze reeds voorzien is in het alarmsysteem, om panne en sabotage te ondervangen en vast te stellen.Kan u deze mogelijkheid voor mij bekijken, en eventueel wijzigen a.u.b., bedankt alvast.Zo kunnen wij, voor uw technieker ter plaatse komt, de mensen van de Alarm-Centrale in kennis stellen van de verandering.Met vriendelijke groet,