Terug

Enkel nieuwe modem als ik een booster met abonnement erbij neem.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Orange

29/04/2024

Beste, Wij wonen ondertussen iets meer dan een jaar in ons huis en bij de installatie van de modem had de technieker ons gezegd dat er wat storing op de lijn zat en indien dit een probleem zou geven zou dit toch eens nagekeken moeten worden maar dat moesten we dan eerst eens bekijken want voorlopig leek alles wel te werken. Intussen hebben we toch vastgesteld dat de verbinding geregeld weg valt. er is dan nog wel een wifi signaal maar jammer genoeg geen verbinding met het internet. Ik heb dan terug contact opgenomen met Orangen en de persoon die ik aan de lijn kreeg wist mij te zeggen dat er een nieuwe modem is die dat probleem zou oplossen. Echter kan die niet geplaatst worden zonder dat ik er een wifi-booster bij neem welke €3 per maand extra zou kosten. een wifi-booster die ik ook helemaal niet nodig heb aangezien de dekking momenteel ruim voldoende is. Het zou wel mogelijk zijn om een nieuwe modem te laten installeren mits ik daar installatiekosten voor zou betalen wat ook nog eens op 50 of 60 euro neer komt. Dus er is een probleem met de aparatuur van orange, ze kunnen het oplossen maar niet zonder dat ik ervoor betaal. ook al ben ik al jaren lang klant. Als dit probleem niet opgelost kan worden zonder betaling zal ik wel een andere provider zoeken want dit slaat nergens op.

Berichten (1)

J. V.

Naar: Orange

16/05/2024

Friendly reminder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform