Terug

Engie onbereikbaar na foutieve factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Engie

27/08/2023

Factuur afrekening klopt niet! Nadat digitale meter werd geplaatst waren er verkeerde meterstanden door gegeven, op de factuur verkeerde meterstanden, na contact via mail gehad te hebben gevraagd omTelefonisch contact tot op heden nog niemand aan de lijn gehad enkel aanmaningen en meerkosten op komende facturen. Wij willen iemand aan de lijn via mail kan je niet communiceren. Wii weigeren te betalen van een factuur die niet klopt,…


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform