Terug

engie maakt geen maandelijkse facturering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Engie

27/02/2023

Beste, Wij hebben in november een maandelijkse afrekening bij Engie aangevraagd. Engie heeft dit telefonisch en over mail bevestigd dat deze aanvraag goed is ontvangen en ze dit in orde gingen maken.Sinds november hebben wij geen facturen meer aangekregen van Engie. als ik Engie hierover aanspreek krijg ik de uitleg dat er een probleem op de achterliggende dienst is (al meerdere maanden?) en dit opgelost gaat worden. Wij hebben dus al meerdere maanden niet kunnen betalen en deze facturen blijven zich maar opstapelen.Het enige advies dat Engie geeft (en ik citeer letterlijk het telefoongesprek met de klantendienst) 'u kan thuis een spaarpotje beginnen waar u maandelijks geld aan de kant houdt om de facturen te kunnen betalen wanneer deze uiteindelijk beginnen aan te komen'.Naast deze 4 maanden dat we al geen facturatie meer hebben ontvangen stuurt Engie de jaarlijkse afrekening ook niet op.Tot op heden zijn we nog niet verder geholpen door Engie en hebben zij ook geen aanstalten gemaakt om dit op te lossen.Dit probleem situeert zich niet alleen bij ons, vrienden hebben ook de maandelijkse facturering aangevraagd en wachten al sinds oktober op facturen.Naar ons inzien respecteert Engie de aanvragen niet om een maandelijkse facturering van het energie contract op te maken terwijl dit wettelijk verplicht is als men hierom vraagt.mvgKristof

Berichten (2)

Engie

Naar: K. V.

27/02/2023

Beste heer VerstraetenTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 27 februari 2023 .Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: K. V.

09/03/2023

Beste heer, Beste mevrouw,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 27 février 2023 08:41À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - engie maakt geen maandelijkse facturering - (CPTBE01737026-47)Klacht - engie maakt geen maandelijkse facturering - (CPTBE01737026-47) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform