Ik ben deze maand geswitched van energie-leverancier. Gisteren kreeg ik melding op de Engie Boxx thermostaat, dat de dienst boxx support werd stopgezet. Daardoor werkt deze thermostaat nu enkel nog manueel (dus niet meer via de app), en wordt er geen enkele verbruiksdata meer geregistreerd, wat net de reden was waarom ik de Boxx aangeschaft had. De koppeling met de digitale meter, de solar kit voor de opbrengst van de zonnepanelen (was ook extra gekocht) , niets registreert nog.Ik bel daarom met Engie om het abonnement op de boxx support (kost een 5eur per maand ongeveeer) terug te laten activeren. Dit willen ze niet doen, enkel als ik energie ook afneem van hen.Vind het wel straf dat de Engie boxx welke nu een 350 eur gekost heeft (incl Solar Kit) totaal nutteloos is zonder het boxx support abonnement. En dit abonnement willen ze dan ook niet verlengen omdat ik geen energie meer afneem van hen.Het Engie Maintenance contract dit werd wel automatisch verlengd, na mijn afrekeningsfactuur (kostte 76 eur voor een jaar).