Beste,Engie-boxx kan niet geactiveerd worden met de nieuwe digitale meter. Op 24 maart 2022 plaatst Fluvius een digitale meter voor elektriciteit en gas, alles verloopt vlot, ook de (oude) kabel van onze “Engie-boxx” word geconnecteerd op P1-poort van de slimme meter, enkel P1-poort kan maar in werking treden na een aanvraag bij Fluvius om de P1-poort te activeren, na één dag was de P1-poort oké, maar op mijn “Engie-boxx” krijg ik 2 foutmeldingen: C 22 en C 25 (elektriciteits-en gas verbruik worden niet geactiveerd van de slimme meter naar mijn “Engie-boxx”) deze foutmelding word op 26 maart per e-mail naar Engie verzonden, voorlopig geen antwoord per mail van Engie, mijn mail staat nog steeds “in verwerking”, dan maar eens chatten met engie, de chat verloopt vlot, tot ik melding kreeg: we kunnen u niet verder helpen wegens te druk en ik word afgesloten van de chat, dan maar Engie telefonisch raadplegen, na een halfuur krijg een operator aan de lijn: wat is het probleem…….ik leg hem alles nog eens uit over de foutmeldingen op mijn “Engie- boxx”, antwoord van de operator: er is een nieuwe kabel per post naar u verzonden, tot op heden heb ik nog geen track & trace nummer ontvangen van bpost of Engie.Positief nieuws: op nieuwe tussentijdse factuur worden de boxx Services niet aangerekend.Zie 3 bijlagen