Beste Talitha,
We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop in verband met je eindafrekening.
Uit nazicht zie ik dat je een digitale meter hebt waarbij je meterstanden automatisch worden uitgelezen en doorgestuurd naar je netbeheerder. Op basis van deze meterstanden hebben wij je afrekening opgemaakt met volgende standen:
01/11/24 : 1828m³
12/07/25 : 4.016m³
Het verbruik voor deze periode was 24852kWh.
Aangezien het hier om een digitale meter gaat en je meterstanden automatisch worden uitgelezen kunnen wij hier geen betwisting over aanvragen bij je netbeheerder.
Indien je toch van mening bent dat de meterstanden niet correct zijn en je een vermoeden hebt van een defect aan de meter of een eventueel gaslek dien je contact op te nemen met je netbeheerder Fluvius voor een nazicht. Je kan hen contacteren via het nummer 078/35.35.34. Gelieve er wel rekening mee te houden dat ze een kost kunnen aanrekenen indien ze langskomen en geen defect vinden.
Zonder verdere betwisting via hen vragen we jou om het openstaand saldo van 1678,22€te betalen op IBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/3833/74102+++.
Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!
Ik wens je nog een prettige dag toe!
Met vriendelijke groet,
Tom
Polyvalent Medewerker EACH
VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling
Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be
Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor
u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 13 augustus 2025 18:45
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: eneco