Terug

Eneco wil winterpremie 2022 niet uitbetalen wel recht op

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Eneco

04/08/2023

Na herhaaldelijk bellen en mailen geeft eneco geen enkele uitleg over wanneer en hoe de winterpremie gaat terugkomen naar mij toe van de overheid. De klantendienst geeft altijd aan de achterliggende diensten zijn er mee bezig als excuus. Spelleke duurt al meer dan 3 maanden zondere enige feedback van hun of hoe het dan ooit terug komt. De achterliggende diensten zouden niet per mail of telefonisch te bereiken zijn. Enkel een muur waarvoor je staat. Nu vervalt mij premie op 15 augustus en maak me zorgen dat ze het zolang gaan trekken om zelf de winst op te strijken. Ze hebben in januari geld van de overheid ontvangen, in mei alle goedkeuringen. Toch hardnekkig volhouden van niets te laten weten of communiceren. kunnen jullie mee helpen deze case terug te vorderen voor gas en elektriciteit. Factuur augustus moest ik ook nog betalen.

Berichten (2)

Eneco

Naar: S. C.

24/08/2023

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je winterpremie.We hebben de bevestiging ontvangen dat je recht hebt op de premie. In deze fase dienen we de credit nota's manueel op te maken. Onze excuses dat dit langer duurt dan verwacht. We maken de credit nota zo snel mogelijk op. Je kan hier gerust in zijn.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.

Eneco

Naar: S. C.

24/08/2023

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je winterpremie.We hebben de bevestiging ontvangen dat je recht hebt op de premie. In deze fase dienen we de credit nota's manueel op te maken. Onze excuses dat dit langer duurt dan verwacht. We maken de credit nota zo snel mogelijk op. Je kan hier gerust in zijn.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform