Terug

eneco weigert maandelijkse afrekening electriciteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Eneco

06/09/2023

Beste, 22 juli deed ik een aanvraag voor maandelijkse afrekeningen voor gas en electriciteit (nav dat we geen vergoeding voor injectie van 3000kWh ontvangen, maar er voor moeten betalen ) . Ik kreeg van jullie op 25 juli een mail met bevestiging dat dit vanaf 1 september ingaat. Nu blijkt dat dit enkel voor gas is en niet voor electriciteit . Dus graag kregen wij dit rechtgezet zodat dit ook voor electriciteit ingaat vanaf 1 september.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform