Beste, Op 14/06/2023 en 12/05/2023 werden mij 2 facturen overgemaakt door Eneco. Dit betrof de jaarafrekening, waarbij ik een tegoed kreeg teruggestort ten bedrage van 1858,06€ en 307,35€.Op 21/11/2023 kreeg ik, van Eneco, echter 2 annulatiefacturen voor bovengenoemde facturen doorgestuurd, met het verzoek deze bedragen terug te storten. Er wordt geen enkele verduidelijking gegeven door Eneco waarom ik dit bedrag terug verschuldigd ben aan hen.Telefonisch kan niemand mij uitleggen hoe dit komt. Op mijn mail en klacht is ook niet gereageerd.Ik heb ondertussen 4 verschillende personen aan de lijn gehad. Niemand kon mij een uitleg geven. Integendeel, ze gaven allen aan het zelf niet te begrijpen. Ik zou binnen de 30 werkdagen gecontacteerd worden maar ook dit is, spijtig genoeg, niet gebeurd.Vandaag nam ik zelf telefonisch contact op en kreeg te horen dat ze niet weten hoe dit komt. Ze sturen mijn vraag nogmaals door naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is…Ik ga absoluut niet akkoord met deze werkwijze en wens verduidelijking te krijgen.Hopelijk gaat het hier om fout en kan deze rechtgezet worden.MvgSander