Beste, tot mijn verbazing ontving ik in mijn mailbox gisteren een voorschotfactuur elektriciteit voor september terwijl wij al sinds 1 augustus geen klant meer zijn bij jullie, na overstap via de groepsaankoop van de provincie Oost-Vlaanderen. Wij betalen intussen reeds 3 maanden, correcte, voorschotfacturen voor zowel aardgas als elektriciteit bij onze nieuwe leverancier. De gisteren ontvangen voorschotfactuur blijkt zelfs nog 9,29 euro hoger te zijn dan de vorige, al hoge voorschotfacturen, rekening houdend met zonnepanelen, thuisbatterij en injectie. Zie ook reeds eerdere klachten ingediend via My Eneco, telefonisch contact met jullie klantendienst en via dit platform. Fluvius bevestigde ons dat jullie over alle nodige informatie beschikken en dat indien er toch vragen zouden zijn, jullie ZELF contact met Fluvius moeten opnemen via de daarvoor voorziene interne procedure en dit geenszins op de klant mogen afschuiven. Wij betalen uiteraard geen enkele voorschotfactuur meer die wij van Eneco nog zouden ontvangen. Wij verwachten wel per direct een eindafrekening elektriciteit voor ons verbruik van 14/10/2022 (datum plaatsing digitale meters) tot 31 juli 2023 (einddatum levering elektriciteit via Eneco). Indien er geen correcte afhandeling komt voor 15 oktober zien wij ons genoodzaakt deze klacht verder te laten behandelen door Testaankoop EN dienen wij tevens klacht in bij de Economische Inspectie over jullie handelswijze.