Op 1 juni 2023 ben ik van energieprovider veranderd voor elektriciteit.Eneco blijft echter geld van mijn rekening halen via domiciliëring.Op 4 juli komt er een jaarafrekening, maar deze gaat slechts tot half mei. Er blijven dus nog 2 weken over. Ik heb zonnepanelen en de zon heeft die 2 weken elke dag geschenen, dus er komt niets meer bij. Sterker nog, ze moeten mij nog geld.Ik heb hen hiervoor in juli gebeld, maar werd afgewimpeld en moest maar geduldig wachten op de eindafrekening.Het is nu bijna september en er is nog steeds geen eindafrekening. Maar wel een aanmaning van een incassobedrijf. Eneco heeft €20 aanmaning aangerekend en dat incassobedrijf voegt daar nog eens €25 aan toe, voor een totaal van €155,44.Ik wens dat voor eens en voor altijd af te handelen met Eneco, maar waarom duurt het zo lang voordat de eindafrekening eindelijk kan worden opgemaakt. Ik heb al jaren een digitale meter, dus dat zou triviaal eenvoudig moeten zijn. In de plaats daarvan word ik extra op kosten gejaagd.