Beste Maria,In navolging van je klacht via testaankoop kan ik jou het volgende melden.Uit nazicht zie ik dat we op 17-10-2023 een correctie hadden ontvangen van je netbeheerder. Op je originele afrekeningen was niet correct rekening gehouden met je zonnepanelen. We dienden namelijk volgens volgende periodes te factureren:- 1-10-2021 tot 23-12-2022: Geen zonnepanelen-23-12-2022tot 24-03-2023: Zonnepanelen onder het principe van terugdraaiende teller- 24-03-2023 tot heden zonnepanelen onder het principe van injectievergoeding.Om deze reden hebben we je afrekeningen op 21-11-2023 geannuleerd en de correcte opgemaakt op 21-11-2023 en 22-01-2024. Onze excuses indien dit niet duidelijk was. In bijlage een kopie van je afrekeningen samen met je annulatiedocumenten.Naar aanleiding van deze aanpassingen heb je een openstaand saldo van 29,81Eur. Dit saldo dient betaald te worden ophet rekeningnummer BE50 0018 1567 6918 met gestructureerde mededeling ++ +005/3185/77593+++en omvat een verrekening van volgende facturen:141011810599 22.01.2024 22.01.2024 184,38- EUR141160887822 21.11.2023 21.11.2023 592,17- EUR149011277044 21.11.2023 09.12.2023 178,16 EUR149011277053 21.11.2023 09.12.2023 54,96 EUR149011277061 21.11.2023 09.12.2023 573,24 EUROnze excuses indien dit niet duidelijk was.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Alvast een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.