Terug

Empathische dienstverlening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. L.

Naar: OPC Optimal parking Control

04/08/2025

Beste, Betreft de parkeerretributie met referentie 842/5031/14013. Ik was inderdaad geparkeerd op de desbetreffende locatie op 13 juli 2025. Ik betaalde ook trouw de parkeerkost via de EasyPark App, getuige de 5 betalingsaanvragen in bijlage voor een totaal van 11€ . Tussen 16h en 17h was ik in zee aan het zwemmen met mijn kinderen, in de overtuiging dat ik tot 17h had betaald. Na het zwemmen betaalde ik meteen opnieuw parkeerkost, maar er was inderdaad een periode van een uur die niet gedekt was. Uitgerekend dan werd controle uitgevoerd en kreeg ik voor dit uur een retributie. Het ticket van 30€ dekt 24h parkeren, wat maakt dat het grootste deel van de uren dubbel zijn betaald aangezien ik voor en na wel steeds toegewijd betaalde. Uit de betalingen blijkt verder alle intentie om doorlopend parkeergelegendheid te betalen. Ik doe dan ook beroep op uw empathische dienstverlening om de retributie te laten schrappen. Dank alvast voor uw begrip! Vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform