Terug

Emma - Productiefout (defect) + schade aangericht aan ons huis (geen reply van customer service)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. S.

Naar: EMMA Matelas

08/01/2024

Beste,Op 3 december 2023 kochten wij bij Emma Matras een nieuw bed aan ter waarde van 2257.73 euro. Dit bleek achteraf het begin van een nachtmerrie te zijn. Vermits zij in hun reclames uitpakken met beste van de test bij testaankoop. Vertrouwden we hen en gingen we voor een online aankoop.Op 15 december werd alles geleverd en geinstalleerd. Daarbij ging het grondig mis op meerdere vlakken. Deze levering en installatie gebeurde door onderaanneming Dynalogic.Eerst en vooral blijkt er een productiefout te zitten in ons bed. Waardoor het hoofdbord niet aan het bed bevestigd kan worden. Dynalogic bevestigde ons dat dit schering en inslag is bij de bedden van Emma. Wij openden hiervoor een case bij Emma met referentienummer 11326291. Echter, geen gehoor (buiten het opvragen van fotos).De tweede en ergere case, bij het installeren van het bed heeft Dynalogic erg zware schade aangericht in ons huis. Er werden maarliefst 3 gyprocmuren zwaar beschadigd, alsook werd ons vloer onherstelbaar beschadigd. De geschatte schade is ongeveer 7500 euro. Hiervoor openden we ook een case bij Emma: 11326318. Tevens hebben wij bij onze verzekeraar, AG Insurance een case geopend.Voor geen van beide cases krijgen we van Emma geen gehoor. Naar meerdere malen telefonisch aanmanen en per mail aanmanen. Wij hebben nogmaals een overkoepelende case aangemaakt: 11441314. Ook geen gehoor.Als klap op de vuurpijl belde ik zonet naar beide klantendiensten: 0031 20 808 73 00 (NL) en 02 320 15 01 (BE). Daar krijg je doodleuk te horen dat ze enkel ter beschikking zijn tussen de kantooruren op werkdagen (dit terwijl het maandag om 11h was).Zouden jullie ons verder kunnen helpen we zijn radeloos? We hebben een erg duur bed, dat defect als, alsook erge schade aan onze in 2019 gerenoveerde woonst. Emma Matras neemt resoluut geen actie.Alvast bedankt,Yannick


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform