Klacht
M. R.
Naar: EMMA Matelas
In Oktober 2021 heb ik een Emma hybride matras (160 x 200) aangekocht. Deze is na minder dan 2 jaar reeds volledig doorgelegen. Er valt namelijk niet meer op te slapen zonder met rugpijnen op te staan. Zowel aan mijn zijde (91 Kg) als aan de zijde van mijn vrouw (60 Kg) is deze matras doorgelegen. Graag een deftige oplossing AUB !
Berichten (18)
M. R.
Naar: EMMA Matelas
In Oktober 2021 heb ik een Emma hybride matras (160 x 200) aangekocht. Deze is na minder dan 2 jaar reeds volledig doorgelegen. Er valt namelijk niet meer op te slapen zonder met rugpijnen op te staan. Zowel aan mijn zijde (91 Kg) als aan de zijde van mijn vrouw (60 Kg) is deze matras doorgelegen. Graag een deftige oplossing AUB ! De matras ligt op een vaste en zeer stevige lattenbodem. Ik heb al een klacht ingediend via TestAankoop maar tot op heden heb ik geen reactie gehad !!! Graag antwoord deze keer. Geen wonder dat het klachten regent over Emma.
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Hi, Thank you for contacting us, I have contacted to custom directly and inform the needful steps for claim. If you have any further questions, please feel free to ask. Groetjes, Rohini ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 1 Mrt om 2:31 AM , Klachtenbox schreef:
M. R.
Naar: EMMA Matelas
Zodra ik terug uit verlof ben stuur ik u de gevraagde foto's door Groetjes, Marc.
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Hi, Thank you for contacting us, I have contacted to custom directly and inform the needful steps. If you have any further questions, please feel free to ask. Groetjes, Rohini ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 1 Mrt om 5:07 AM , Emma Service schreef: Hi, Thank you for contacting us, I have contacted to custom directly and inform the needful steps for claim. If you have any further questions, please feel free to ask. Groetjes, Rohini ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 1 Mrt om 2:31 AM , Klachtenbox schreef:
M. R.
Naar: EMMA Matelas
Hierbij de gevraagde Info over de doorgelegen "Emma matras"
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Hi Paul, Thank you for your email regarding the refund of your order 900823110. We appreciate you bringing this to our attention and we are happy to help you with this issue. I understand this must have been very challenging for you. In the meantime, I have escalated the situation, as it appears that the order is already in our warehouse and ready to ship. If you haven't received your order by next week, please let me know and I'll follow up. I apologize for the inconvenience and assure you that my team and I are doing everything we can to resolve this as quickly as possible. Greetings, Lawal ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl This email contains confidential information. If you have received this email in error, please contact us and delete this email. Forwarding this e-mail to third parties is not permitted. Op Za, 11 Mrt om 5:53 AM , Klachtenbox schreef:
M. R.
Naar: EMMA Matelas
De laatste E-mail gaat niet over mijn klacht maar over een klacht van iemand anders. Het bestelnummer is ook niet dezelfde als die van mij.Mijn klacht over een doorgelegen EMMA MATRAS valt onder bestelnummer 900591018 !Gelieve dit recht te zetten en mijn klacht ernstig te nemen AUB ! Marc.
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Hallo Marc. Het spijt me te horen dat de matras zijn vorm heeft verloren, maak je geen zorgen, je hebt nog steeds een garantie waarmee je de matras kunt vervangen door een nieuwe, ik heb je nodig om mij een foto te sturen van het kaartje dat in de matras zit en waarop de referentie en de demonen van de matras staan. Ik stuur u dan een nieuwe matras, en zodra u die ontvangt, kunt u weer contact opnemen om de terugzending van de oude matras te regelen. Ik kijk uit naar uw terugkeer en wens u een goede dag. Met oprechtheid Jihan '‹ Op Do, 16 Mrt om 12:55 PM , Klachtenbox schreef:
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Hallo Dank u voor uw medewerking, Ik heb de matras vervangen, de nieuwe matras wordt naar schatting geleverd tussen 03-04 en 19-04-2023. Ik wil u vragen om na ontvangst van de nieuwe matras weer contact met ons op te nemen, zodat we de terugzending van de oude matras kunnen organiseren. Nog een fijne dag Cordialement, Jihane ? s:www.emma-matelas.be ☎ +32-23201440 ? contact@emma-matelas.be Op Vr, 17 Mrt om 3:20 PM , Marc.rombouts4 schreef: Hierbij de foto van het label in de doorgelegen EMMA MATRAS. Marc. ------ Oorspronkelijke bericht ------ Van "Service client Emma" Aan klachtenbox@test-aankoop.be CC marc.rombouts4@skynet.be Datum 17/03/2023 10:13:52 Onderwerp Re: Klacht - Emma matras doorgelegen - (CPTBE01726927-36) Hallo Marc. Het spijt me te horen dat de matras zijn vorm heeft verloren, maak je geen zorgen, je hebt nog steeds een garantie waarmee je de matras kunt vervangen door een nieuwe, ik heb je nodig om mij een foto te sturen van het kaartje dat in de matras zit en waarop de referentie en de demonen van de matras staan. Ik stuur u dan een nieuwe matras, en zodra u die ontvangt, kunt u weer contact opnemen om de terugzending van de oude matras te regelen. Ik kijk uit naar uw terugkeer en wens u een goede dag. Met oprechtheid Jihan '‹ Op Do, 16 Mrt om 12:55 PM, Klachtenbox schreef:
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Bonjour, Notre service qualité nous a indiqué qu'une réponse vous a été apportée par notre équipe. Il se peut que la réponse de nos services se trouve dans votre dossier spam/courriers indésirables. Si cela n'est pas le cas, nous vous prions de répondre à cet email, ce qui aura pour effet de rouvrir votre dossier. N'hésitez pas à nous donner votre avis In welke mate ben je tevreden over de geleverde dienstverlening van Emma? Zeer ontevreden Ontevreden Neutraal Tevreden Zeer tevreden Cordialement, L'équipe service clientèle Emma
M. R.
Naar: EMMA Matelas
Nog even afwachten tot de nieuwe matras geleverd is alvorens ik een oordeel kan vellen. Alvast bedankt, Marc.
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Hello Marc, I am are sorry to learn that you have found a fault with your Emma mattress. This does not meet our quality standards and, our warranty covers the type of default you have comme across. That's why my colleague has sent a new Hybride to replace it. The new order number is 900591018-S1 and the delivery is sheduled between 03/04 and 19/04/2023. Kind regards, Filomena ? s:www.emma-matelas.be ☎ +32-23201440 ? contact@emma-matelas.be Op Ma, 20 Mrt om 3:38 PM , Klachtenbox schreef:
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Bonjour, Notre service qualité nous a indiqué qu'une réponse vous a été apportée par notre équipe. Il se peut que la réponse de nos services se trouve dans votre dossier spam/courriers indésirables. Si cela n'est pas le cas, nous vous prions de répondre à cet email, ce qui aura pour effet de rouvrir votre dossier. N'hésitez pas à nous donner votre avis In welke mate ben je tevreden over de geleverde dienstverlening van Emma? Zeer ontevreden Ontevreden Neutraal Tevreden Zeer tevreden Cordialement, L'équipe service clientèle Emma
M. R.
Naar: EMMA Matelas
Voorlopig is het antwoord "Neutraal"Zodra mijn nieuwe hybride EMMA matras thuis geleverd is (onder garantie) kan ik eventueel de score (neutraal) voor dienstverlening aanpassen naar een hoger level. Mvg, Marc R
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Bonjour, Notre service qualité nous a indiqué qu'une réponse vous a été apportée par notre équipe. Il se peut que la réponse de nos services se trouve dans votre dossier spam/courriers indésirables. Si cela n'est pas le cas, nous vous prions de répondre à cet email, ce qui aura pour effet de rouvrir votre dossier. N'hésitez pas à nous donner votre avis In welke mate ben je tevreden over de geleverde dienstverlening van Emma? Zeer ontevreden Ontevreden Neutraal Tevreden Zeer tevreden Cordialement, L'équipe service clientèle Emma
EMMA Matelas
Naar: M. R.
Hello Gerdi, Thank you for contacting us about your order 900813436. We apologize for the long delay and the inconvenience this is causing. In view of this delay encountered for your delivery, I have forwarded your situation to my logistics team in order to get a resolution. I will get back to you as soon as possible. Concerning the compensation, wish we will be happy to give grant you. We calculate the amount in function of the total you have paid and the duration of the delay. This is why we ask you to wait until after delivery. Again, please accept our apologies for the delay. We are in the process of correcting this as soon as possible. '‹ Kind Regards, Filomena ? s:www.emma-matelas.be ☎ +32-23201440 ? contact@emma-matelas.be Op Di, 21 Mrt om 4:26 AM , Service client Emma schreef: Hello Marc, I am are sorry to learn that you have found a fault with your Emma mattress. This does not meet our quality standards and, our warranty covers the type of default you have comme across. That's why my colleague has sent a new Hybride to replace it. The new order number is 900591018-S1 and the delivery is sheduled between 03/04 and 19/04/2023. Kind regards, Filomena ? s:www.emma-matelas.be ☎ +32-23201440 ? contact@emma-matelas.be Op Ma, 20 Mrt om 3:38 PM , Klachtenbox schreef:
M. R.
Naar: EMMA Matelas
Zodra de oude "doorgelegen matras" opgehaald wordt kan de klacht afgesloten worden.Wanneer komt "EMMA" de oude matras ophalen aub ?
EMMA Matelas
Naar: M. R.
'‹Hello Marc, I have arranged a pickup for the old mattress, you will be contacted within 5 working days by VOS logistics to arrange a preferred day and time for the pickup, once the pickup has been made, please contact us so we can close the order. Thank you for your patience and understanding and if you have any further questions, please do not hesitate to contact us. Best regards, Carlos. ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Ma, 10 Apr om 2:08 PM , Klachtenbox schreef:
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten