Terug

Emma betaald niks na retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. G.

Naar: EMMA Matelas

30/08/2022

Ik heb 2 kussens geretourneerd via het door Emma verzonden retourlabel. Ik heb daar ook het bijbehorende Track en Trace nummer aangeleverd. Echter is het pakket nu kwijt, omdat PostNL/DHL de codes veranderen waar de pakketten aankomen bij Emma. Emma weet van deze malfunction en doet hier verder niets aan. Omdat ik geen verzendbewijs kan aanleveren (want dit was niet aangegeven) krijg ik mijn geld nu niet meer terug. Dat is lekker makkelijk geld verdienen, EN kussens kwijt EN geld kwijt. Bij PostNL hebben ze ook een melding gemaakt dat het pakket kwijt is. Ik ben erg teleurgesteld.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: F. G.

20/09/2022

'‹Goedemiddag Fleur, Mijn excuses voor de late reactie. '‹Ben het meteen voor je gaan na kijken en zie dat de refund reeds betaald is, kan je dit bevestigen? Als er verder nog iets is waarmee ik je kan helpen dan hoor ik dit graag. Wens je nog een fijne dag toe. Groetjes, Ricardo van het Emma team ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Di, 30 Aug om 7:45 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform