Terug

EMB25-136908 factuur interventie CRM:0175962

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. P.

Naar: Eneco

24/11/2025

• Op 28/7 heeft Eneco een laadpaal bij ons geinstalleerd • Dezelfde dag nog hebben we Eneco gecontacteerd dat er waarschijnlijk iets verkeerd is gelopen met de installatie, aangezien we op 1 plaats in de woning geen elektriciteit meer hebben. • 2 dagen later komt de technieker opnieuw langs en stelt vast dat er een zekering is losgekomen bij het installeren en manipuleren van de zekeringskast. De technieker brengt dit in orde. Deze interventie duurde nog geen 30 min. • Enkele weken later krijg ik een extra factuur van jullie voor deze interventie voor een totaal van 209 €. Het lijkt me duidelijk dat het loskomen van de zekering het gevolg is van de het installeren en aansluiten op de zekeringskast. Daarbij vraag ik jullie om deze factuur te crediteren Met vriendelijke groet, Kurt Porteman

Berichten (1)

Eneco

Naar: K. P.

25/11/2025

Beste, Geachte heer Porteman, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Deze werd doorgestuurd naar de betreffende dienst. Zij zullen uw aanvraag verder behandelen. Met vriendelijke groet, Kenny Schouppe External Complaints Optimization Expert Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform