Terug

EMAIL OP IPHONE

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Scarlet

30/10/2020

Beste, we kunnen geen e-mails meer ontvangen op een iPhone toestel. Technische dienst van Scarlet houdt ons aan het lijntje en blijft verwijzen naar Apple. Oorzaak zou volgens hen een IOS update zijn. Nochtans kan ik op hetzelfde toestel (die iPhone) wel e-mails ontvangen en versturen via een telenet-account. Als oplossing stelt Scarlet voor om de mails te raadplegen via webmail of via de computer. Maar dat is niet het probleem, noch de oplossing. Wij willen de e-mails weer kunnen ontvangen op de iPhone en vragen dan ook een oplossing. alvast bedankt

Berichten (7)

Scarlet

Naar: K. V.

09/11/2020

Beste,Voor uw e-mail op je mobiel toestel te configureren verwijzen wij u door naar onze FAQ:s:www.scarlet.be/help/faq/769/59/nl/nl/Indien het niet werkt via deze stappen dan laat u dit het beste nakijken door de leverancier van uw mobiel toestel.Met vriendelijke groeten,Kim v.d.B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet

K. V.

Naar: Scarlet

10/11/2020

Hallo, de mail werd op deze geconfigureerd maar niettemin blijven de problemen bestaan. Foutmelding "geen verbinding mogelijk met de server" De fout ligt niet in de configuratie maar in de bereikbaarheid van de imap-server van Scarlet voor iPhone-users. Ik blijf wachten op een oplossing van de kant van Scarlet. Met vriendelijke groeten.

Scarlet

Naar: K. V.

12/11/2020

Beste,Indien er een probleem zou zijn met de imap server dan zou dit een probleem vormen voor al onze e-mail adressen en niet specifiek uw e-mail adres op uw apparaat.Als u alles heeft gevolgd zoals uitgelegd in de FAQ en het werkt niet dan ligt dit echt aan een instelling op uw apparaat.Om te testen of uw IMAP werkt raden wij aan om aan te melden op webmail.scarlet.be. Indien u hierop kan aanmelden dan is er geen probleem met uw e-mail account.Met vriendelijke groeten,Kim v.d.B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet

K. V.

Naar: Scarlet

14/11/2020

Hallo, ik herhaal dat de setup op mijn toestel correct is. De webmail functioneert ook goed. Maar er is wel degelijk een probleem met de imap-server voor IPhone-gebruikers met IOS14. Mails worden niet meer ontvangen op de IPhone-mail. Ik blijf vragen dat Scarlet hier een oplossing voor zoekt. Alvast bedankt!

Scarlet

Naar: K. V.

17/11/2020

Beste,Aangezien de webmail werkt, kunnen wij enkel vaststellen dat er geen probleem is met het e-mail account/imap server.U geeft aan dat het probleem zich voordoet sinds IOS14 dit is geen probleem veroorzaakt door de operator van het e-mail account maar dit bewijst dat er probleem zich bevind in de software/instellingen van de iPhone.Hieraan kunnen wij niets veranderen en zal u ten raden dienen te gaan bij Apple.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.be

K. V.

Naar: Scarlet

05/12/2020

Beste, ik kan niet akkoord gaan met uw antwoord. Er is wel degelijk een probleem met de imap-server van Scarlet in de mail-app van Apple. Aangezien ik blijkbaar niet de enige ben, kreeg ik via een ander kanaal antwoord dat de IT-dienst van Scarlet naar een oplossing zoekt. Jammergenoeg is er nog altijd geen oplossing. mvg, Katrien

Scarlet

Naar: K. V.

15/12/2020

Beste,We hebben de klacht CPTBE01085639-15 met als Scarlet referentie 14024595 in behandeling genomen.Sinds IOS14 kan u ook een andere mail client gebruiken om imap te gebruiken.Wij raden aan om een ander email programma te gebruiken.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform