Ik kreeg 30 maart plots een mail dat er een trainingspak zou besteld geweest zijn op mijn Zalando account. Ikzelf had deze bestelling niet gemaakt dus contacteerde in Zalando onmiddelijk. Daar kreeg ik het leuke antwoord dat er iemand op mijn account heeft gezeten iets heeft besteld en daarom mijn account gedeactiveerd is geweest voor fraude...Ik vraag of ik mijn account na paswoord te wijzigen (wat ik zelf al dag zelf had gedaan) weer op actief kan gezet worden en krijg het gevatte antwoord dat ik bedankt ben voor het begrip en dat ik een nieuw email adres moet maken...Dus ik ben sinds men 16 klant bij Zalando met dit email adress. Dus 12 jaar klant nu. En de oplossing die ik aangeboden krijg na slachtoffer van account hacking te zijn is een nieuw email adres aanmaken en dan moet ik maar telkens ik iets bestel speciaal op dat email adres een beetje in de gaten gaan houden. Beneden alles vind ik dit. Ik heb een prive email een voor het werk. En nu moet ik eentje aanmaken gewoon voor Zalando? De antwoorden die je krijgt van klantenservice zijn ook beneden elke norm van klantvriendelijkheid. Ik stuurde niet zolang geleden ook een mail met de vraag over verduidelijking waar mijn pakket was (verkeerd geleverd) krijg ik antwoord dat ik een beetje geduld moet hebben dat het onderzoek bezig is. Niemand die me ooit vertelde dat er een onderzoek gestart was waarvoor dat bijdehandse antwoord ‘verantwoord’ was geweest. Wat een teleurstelling na 12 jaar klant.