Beste,Begin april 2023 stelde ik vast dat mijn Internetconnectie erg traag geworden was. Met Speedtest (van OOKLA) zag ik dat mijn downloadsnelheid zo'n 3 Mbps was.Toen heb ik de klantendienst van Scarlet gecontacteerd en zij wisten me te vertellen dat er storing op mijn lijn zat en ze een dossier bij Proximus gingen openen. Ook zou er een technieker langskomen.Een week later telefoneerde de technieker dat hij niet bij mij moest zijn, maar dat hij het probleem op afstand zou kunnen oplossen.Even later ging mijn modem enkele minuten uit en wanneer de lijn weer actief was stelde ik geen verbetering vast.Daarop heb ik opnieuw de klantendienst van Scarlet gecontacteerd en de dame wist me te vertellen dat Proximus geen problemen vastgesteld had.Ze zouden een technieker sturen. Die technieker is wel degelijk bij mij geweest, maar buiten de WiFi Booster (om TV te kijken) na te zien heeft hij niets gedaan. Op nog geen 5 minuten was het al beklonken. De Internetverbinding was nog niet verbeterd.Dan maar opnieuw de klantendienst van Scarlet gecontacteerd die me nog maar eens een technieker zouden sturen. Hij zou de lijn controleren.Toen de technieker hier was heeft hij mijn hele netwerk op One SSID gezet en hij wist ook dat er in mijn buurt geen snel internet mogelijk was.Dit zijn pure nonsens, want ik woon hier bijna 16 jaar en heb nooit zo'n problemen ondervonden. Normaal had ik een snelheid van 12 Mbpi (wat ook nog ondermaats is).Ik hoop dat deze klacht een reactie zal teweegbrengen met een oplossing, want ik zou het spijtig vinden om na meer dan 21 jaar op zoek te moeten naar een nieuwe provider.