Terug

Elektronische facturatie via e box

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: UZ Universitair Ziekenhuis Brussel

31/10/2025

Sinds 15 september stuurt het UZ Brussel geen facturen meer uit per post maar naar de e box van mijn echtgenote. Aangezien zij die nooit gebruikt heeft zij deze gedeactiveerd, maar toch blijven zij dit doen. Zij zeggen dat ze geen facturen meer via post versturen. Zij negeren de richtlijnen voor overschakeling voor elektronische facturatie van de FOD economie die stelt dat wij op voorhand via post hadden moeten verwittigd worden van deze overschakeling en bijgevolg niet de mogelijkheid gehad hebben dit te weigeren, gezien het niet gebruik van de geactiveerde ebox. Facturen dienen gedownload te worden via myUZBrussel, maar men wordt niet verwittigd of door afhaling in het ziekenhuis op de boekhouding.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 03 november 2025

UZ Universitair Ziekenhuis Brussel

Naar: I. V.

04/11/2025

Geachte mevrouw, heer, Gelet op de vertrouwelijke werking van de Ombudsdienst wordt de klacht rechtstreeks behandeld met de melder. Met vriendelijke groeten, Katelijne Delmal Ombudsvrouw ombudsdienst@uzbrussel.be Brussels Health Campus Laarbeeklaan 101 - 1090 Brussel Tel +32 2 477 70 70 Route 5 Afwezig op vrijdag www.uzbrussel.be De informatie in deze Internet-mail is vertrouwelijk en uitsluitend bedoeld voor de bestemmeling. Indien u niet de bedoelde bestemmeling bent, dan is het openen, kopiëren en verspreiden ervan verboden. P Please consider the environment before printing this email.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform