Terug

Elektro lommelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. H.

Naar: Elektro Lommelen

03/11/2022

Beste,Betreffende bestelnummer 251454 bij elektro lommelen wens ik de bestelling te ontvangen zoals afgesproken. Ik bestelde er een droogkast op 30/10/11 voor het bedrag van 625€. De persoon van elektro lommelen die communiceert via mail en whatsapp wenst helaas niet in 'overleg' met de klant een leveringsdatum vast te stellen, noch flexibel te zijn om samen tot een passende datum te komen. Deze persoon wil enkel en alleen leveren op 10/11/2022. Na meermaals te zeggen dat die dag niet lukt kon er nog geen tegen voorstel gedaan worden, enkel deze dag mevrouw of kom het zelf maar ophalen. Daarna werd zelf niet meer geantwoord. Als men daarna vraagt of men kan annuleren en het geld terug kan krijgen omdat elektro lommelen de afspraak van de website niet nakomt - direct leverbaar in afspraak met de klant - dan zegt deze persoon te annuleren conform de B2B voorwaarden waarbij men 25% als annulatiekost zou aanrekenen. Ten eerste wens ik mijn bestelling NIET te annuleren en ten 2de ben ik geen B2B klant maar een particuliere klant en heb ik recht op 14 dagen annuleringstermijn na datum aankoop (30/11/2022). Intussen heb ik mijn oma van 85 !!! jaar gevraagd of zij in ons huis kan komen wachten op 10 november 2022 omdat wij uiteraard als 2 fulltime werkende mensen geen dag verlof kunnen regelen voor een persoonlijke levering.Ik wens dus ook correct geleverd te worden of VOLLEDIGE bedrag van 625€ terug gestort te krijgen. De persoon van elektro lommelen is ronduit arrogant en 0 klantenservice of vriendelijkheid, mijn bloed kookt van deze persoon. Telefonisch contact opnemen om de zaak op te helderen is ook niet mogelijk daar ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Ik geef elektro lommelen nog tot morgen om te bevestigen dat zij de bestellingen correct zullen leveren op 10/11/2022. Daarna stuur ik een aangetekende zending en neem ik contact met de bevoegde instanties.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: Y. H.

03/11/2022

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMGNjNGEzOWQtNGExMi00MjE2LThhMGMtOWZhMTc5MzE3NzQzIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDA4OTkxOSwiZXhwIjoxNjc1NDM5NDkyLjQzMjA0M30.nTsvkP6V3acNJbPVWr0hq8HaIe9MBAGT9EIEKjUaBIMandticket_id=14089919andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV03 Nov 2022 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14089919Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14089919Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 03 Nov 2022 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van Yael Haedens Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01645025-02].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01645025-02. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: ce3c2ff3-95f7-4400-9529-013df00de334 Elektro lommelen Naam van de klant Yael Haedens Klantreferentie Klantnummer: 251454 Beschijving van de klacht Beste,Betreffende bestelnummer 251454 bij elektro lommelen wens ik... Ticket reference: 0cc4a39d-4a12-4216-8a0c-9fa179317743


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform