Beste, op 25 februari 2020 bestelde ik na lang sparen eindelijk een elektrische step. Ik heb veel tijd gestoken in het zoeken naar een goede prijskwaliteit. Na enkele dagen is deze toegekomen en ben ik hiermee beginnen rijden. Na ongeveer 2 weken wilde deze plots niet meer rijden toen ik hem opzetten doordat de rem aanstond. Ik heb dit enkele malen voorgehad. Tot ik een moment had waarop de step tijdens het rijden plots de voorrem aan sprong en ik hard ben gevallen. Na enkele weken ben ik dus de step gaan binnen doen met de melding dat telkens als de rem vanzelf aanstond er de letter 'M' op de display stond. Hiervan was niet in de handleiding of online te zien. Na een lange tijd ben ik mijn step terug gaan ophalen in de mediamarkt met de melding dat enkel de batterij is nagekeken. Ik heb toen weer enkele weken last gehad van het zelfde probleem dat op sommige momenten de rem plots aanstond en ik de step niet kon gebruiken. Ik ben deze dus weer gaan binnen doen met dezelfde melding. Na enkele weken kon ik deze weer gaan ophalen. Toen ik deze uit de doos haalde in de mediamarkt zelf was de step op verschillende plaatsen duidelijk beschadigd. de medewerker van mediamarkt heeft onmiddellijk de step opnieuw naar het bedrijf opgestuurd en gevraagd dit te maken. Enkele weken later krijg ik weer telefoon dat het bedrijf dit niet heeft gemaakt en ze de schuld niet opnemen. Nu heb ik mijn step al enkele dagen in de garage staan met nog steeds problemen aan de rem. Ik wil heel graag mijn centen terug want ik ben gewoon te bang om een erg accident te doen moest deze plots weer beginnen remmen terwijl ik 20km per uur aan het rijden ben. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!