BesteSinds enkele weken werk ik elke dinsdag van thuis uit (Mechelen-Zuid). Ik heb zelf geen auto en als ik alleen thuis ben, verplaats ik mij met mijn elektrische step. Om zeker te zijn, ben ik samen met mijn vriend een paar weken geleden gaan vragen aan het onthaal van de Carrefour van Zemst of het een probleem vormde dat ik mijn elektrische step 15 min achter het onthaal mocht laten staan op het middaguur, terwijl ik mijn lunch ging halen.De medewerkster zei me dat dat geen probleem was -op eigen risico natuurlijk-. Zo staat de step toch buiten het zicht. Ik laat mijn step niet buiten staan want ik kan deze niet vastmaken.Ik rijd vandaag 02/07/2019 rond 12u20 à 12u30 naar de Carrefour in Zemst om mijn middageten te gaan halen. Aan het onthaal, negeert de dame me zo'n 5min (een andere dan de vorige keer)... Ook wanneer er een heer naast mij komt staan. Ze ziet ons, maar zegt niets. Neen, ze negeert ons, loopt naar voor, naar achteren, werkt zaken af ... ze had even kunnen zeggen Een minuutje, ik ben zo bij u, maar helaas, dat deed ze niet. Tot daaraantoe ...Na 5 min, vraagt ze wat er is. Ik vraag of ik mijn step even achter het onthaal mag leggen, wat de medewerkster weigert. Ik leg ook uit dat ik het expliciet ben komen vragen een paar weken geleden, net om zeker te zijn, anders was ik wel te voet gekomen. De medewerkster belt naar een collega, die haar doorverwijst naar een andere collega, die niet opneemt... Ik zeg haar dan dat ik mijn step wel de winkel in meeneem, geen enkel probleem. Ik wilde liever geen gedoe ... vooral omdat er al een paar mensen stonden te wachten (lees: aan het meeluisteren). Maar ook dat weigert de medewerkster, ze zegt me dat ik de winkel niet binnen mag met de step aan de hand (en met koets of winkelkar wel?). Ik ben dus zonder middagmaal naar buiten gegaan.Ik ben héél erg verontwaardigd over dit voorval. De Carrefour van Zemst is onze vaste winkel, wij komen hier dagelijks na het werk winkelen.1. Alle medewerkers zouden over dezelfde info moeten beschikken over wat wel of niet mag, zodat ze elkaar niet tegenspreken.2. Indien een step effectief niet achter het onthaal mag staan, dan moeten er richtlijnen zijn opdat klanten deze kunnen opbergen of deze mogen meenemen in de winkel. 3. Ik wens eveneens officieel klacht in te dienen tegen de medewerkster die mij zeer onvriendelijk heeft behandeld, terwijl ik vriendelijk, beleefd en respectvol bleef (al kookte het binnenin). Ik heb geen naam, maar haar shift eindigde bijna (13u?), ze heeft kort grijs haar en een bril.Ik ben echt niet te spreken over deze respectloze behandeling. Mijn vriend en ik komen hier dagelijks en zijn zéér tevreden over de winkel en over de medewerkers die allemaal supervriendelijk zijn. Tot op vandaag ...Bedankt voor uw reactie.Vriendelijke groetenJessica Peeters