Beste,
Ik heb je mail goed ontvangen omtrent de klacht van meneer Van Hoecke.
Bij het nakijken van de eindafrekening kan ik meedelen dat, aangezien er een digitale meter aanwezig is en de verbruiksgegevens automatisch door Fluvius zijn uitgelezen, de eindafrekening op basis van deze gegevens is opgemaakt.
Er blijkt geen groot verbruik te zijn voor de periode van 30/09/2024 tot 01/11/2024. Houd er echter rekening mee dat er altijd abonnementskosten en kosten voor de netbeheerder in rekening worden gebracht.
Voor dit contract werd slechts één voorschotfactuur opgemaakt, met een bedrag van 10 euro voor stroom en 20 euro voor aardgas. Dit was onvoldoende om alle kosten te dekken.
We begrijpen dat dit een vervelende situatie is, maar helaas kunnen we niets veranderen aan deze eindafrekening. Mocht er twijfel zijn over de meterstanden, kan meneer altijd een recente foto van de meterstanden op 01/11/2024 sturen. Als er een afwijking is, kunnen wij op basis van de foto een correctie aanvragen bij Fluvius. Zonder een bewijs in de vorm van een foto kunnen wij helaas geen correctie bij hen aanvragen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog een fijne dag.
Met vriendelijke groeten,
Virginie
Uw Elegant-dossierbeheerder
Elegant
Kleine Nieuwedijkstraat 53/2
2800 Mechelen
------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------
Van: klachten@test-aankoop.be
Ontvangen: Sat Nov 16 2024 21:15::30 GMT+0100 (Midden-Europese standaardtijd)
Aan: welkom@elegant.be
Onderwerp: Elegant
U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be.
Onek waarom dit belangrijk is
� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �