Terug

Elegant

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: ELEGANT

18/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [datum], [beschrijf kort welk product of dienst je op die datum hebt gekocht met eventuele referentie. ] Ik stel echter vast dat [Uitleg van het ondervonden probleem, de reden van uw klacht]. Dit heeft geleid tot [uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [beschrijf de actie/reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: M. M.

20/12/2024

Beste, Ik heb je mail goed ontvangen betreft meneer Mehmedov. Bij het opzoeken van uw gegevens zie ik dat er drie verschillende contracten gekoppeld zijn aan uw naam. Om uw klacht verder te kunnen behandelen, wil ik u vragen om ons het klantennummer, het adres en de bijbehorende EAN-codes door te geven. Op die manier kunnen we uw situatie sneller en efficiënter opvolgen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Virginie Uw Elegant-dossierbeheerder Elegant Kleine Nieuwedijkstraat 53/2 2800 Mechelen ------------------- Oorspronkelijk bericht ------------------- Van: klachten@test-aankoop.be Ontvangen: Wed Dec 18 2024 13:02::16 GMT+0100 (Midden-Europese standaardtijd) Aan: welkom@elegant.be Onderwerp: Elegant U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform