Terug

Ekivita weigert technische fout te corrigeren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Edenred Belgium

26/04/2024

Beste,Op 25/04/2024 kocht ik via Edenred/Ekivita 3 vouchers van bol.com. : 2 vouchers van 100€ en 1 van 50€. Na betaling zat er plotseling een andere voucher dan geselecteerd in mijn wallet nl. van Takeaway ipv bol.com. Na contact met de klantendienst van Edenred om dit te corrigen kreeg ik een heel algemene email dat éénmaal de code ontvangen is deze gebruikt kan worden en dat ze me niet zullen helpen. Ik vind deze reactie compleet onaanvaardbaar dat ik als goede klant door een technische fout in de ekivita app nu met 50€ waardeloze voucher zit opgescheept. Online vind ik meerdere klachten terug bij testaankoop ivm de Ekivita vouchers waarbij dat deze wel degelijk geblokkeerd konden worden en het geld teruggestort werd. Ook deze informatie heb ik bezorgd aan de klantendienst en ik kreeg gewoon een kopie van het voorgaande antwoord terug.

Berichten (12)

Edenred Belgium

Naar: S. B.

26/04/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2339284).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik krijg de melding 'systeemfout' of 'saldo ontoereikend' wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMzkyODQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI0NTU3NzY3MjYwOTQ1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwyMTI2MjEzMjksNDQxMzk5OTM2ODcyMV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTY3MzA4Njh9.M-ws6spbLqNXjg-1AvJ9eB0Y7lp0M-aM0L0MLPL3lpkJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMzkyODQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI0NTU3NzY3MjYwOTQ1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwyMTI2MjEzMjksNDQxMzk5OTM2ODcyMV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTY3MzA4Njh9.M-ws6spbLqNXjg-1AvJ9eB0Y7lp0M-aM0L0MLPL3lpk----------------------------------------------Ik ken mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam niet meers:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212621329?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMzkyODQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI0NTU3NzY3MjYwOTQ1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwyMTI2MjEzMjksNDQxMzk5OTM2ODcyMV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTY3MzA4Njh9.M-ws6spbLqNXjg-1AvJ9eB0Y7lp0M-aM0L0MLPL3lpkJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212621329?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMzkyODQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI0NTU3NzY3MjYwOTQ1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwyMTI2MjEzMjksNDQxMzk5OTM2ODcyMV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTY3MzA4Njh9.M-ws6spbLqNXjg-1AvJ9eB0Y7lp0M-aM0L0MLPL3lpk----------------------------------------------Ik heb een probleem met het aanmaken/aanloggen van mijn MyEdenred accounts:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4413999368721?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMzkyODQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI0NTU3NzY3MjYwOTQ1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwyMTI2MjEzMjksNDQxMzk5OTM2ODcyMV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTY3MzA4Njh9.M-ws6spbLqNXjg-1AvJ9eB0Y7lp0M-aM0L0MLPL3lpkJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4413999368721?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMzkyODQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI0NTU3NzY3MjYwOTQ1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwyMTI2MjEzMjksNDQxMzk5OTM2ODcyMV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTY3MzA4Njh9.M-ws6spbLqNXjg-1AvJ9eB0Y7lp0M-aM0L0MLPL3lpk----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: S. B.

01/05/2024

Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 2339284). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 26 apr 2024 15:41 CEST Klacht - Ekivita weigert technische fout te corrigeren - (CPTBE02008901-31) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[LJP0J2-N5X6N] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[LJP0J2-N5X6N]

Edenred Belgium

Naar: S. B.

02/05/2024

Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 2339284). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 26 apr 2024 15:41 CEST Klacht - Ekivita weigert technische fout te corrigeren - (CPTBE02008901-31) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[LJP0J2-N5X6N] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[LJP0J2-N5X6N]

Edenred Belgium

Naar: S. B.

22/05/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2339284) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------VM, 22 mei 2024 09:52 CESTBeste,Zoals we aan xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx hebben uitgelegd, hebben zich tijdens het bestelproces geen technische problemen voorgedaan.Een voucher wordt pas verzonden nadat de gebruiker deze heeft geselecteerd en betaald.Wij blijven steeds beschikbaar voor verdere inlichtingen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 26 apr 2024 15:41 CEST Klacht - Ekivita weigert technische fout te corrigeren - (CPTBE02008901-31) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[LJP0J2-N5X6N] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[LJP0J2-N5X6N]

S. B.

Naar: Edenred Belgium

22/05/2024

Beste,Zoals jullie kan verifiëren in jullie systemen en bij de leverancier is deze code niet gebruikt. Indien jullie technische problemen ondervinden zijn jullie verantwoordelijk om deze voor de consument op te lossen. Jullie antwoord is uiteraard onvoldoende en alles behalve gebruiksvriendelijk. Noch de vraag nog het probleem is hiermee opgelost. Alvast bedankt om toch het nodige te doen binnen de jurisdische kaders die ook voor Edenred van toepassing zijn.

Edenred Belgium

Naar: S. B.

22/05/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2370554).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik krijg de melding 'systeemfout' of 'saldo ontoereikend' wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA1NTQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1MjY4MjA3NDc2NjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NjQ2MDh9.Y3tMG8xYxnaBLmGBQPonvOE9TUtcDTyYSyDFWd6am0AJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA1NTQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1MjY4MjA3NDc2NjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NjQ2MDh9.Y3tMG8xYxnaBLmGBQPonvOE9TUtcDTyYSyDFWd6am0A----------------------------------------------401 fout bij het beheren van uw pincodes:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/13599102805009?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA1NTQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1MjY4MjA3NDc2NjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NjQ2MDh9.Y3tMG8xYxnaBLmGBQPonvOE9TUtcDTyYSyDFWd6am0AJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/13599102805009?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA1NTQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1MjY4MjA3NDc2NjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NjQ2MDh9.Y3tMG8xYxnaBLmGBQPonvOE9TUtcDTyYSyDFWd6am0A----------------------------------------------401 fout bij het beheren van uw pincodes:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/13604572373393?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA1NTQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1MjY4MjA3NDc2NjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NjQ2MDh9.Y3tMG8xYxnaBLmGBQPonvOE9TUtcDTyYSyDFWd6am0AJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/13604572373393?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA1NTQsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1MjY4MjA3NDc2NjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NjQ2MDh9.Y3tMG8xYxnaBLmGBQPonvOE9TUtcDTyYSyDFWd6am0A----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: S. B.

22/05/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2370554) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------LDR, 22 mei 2024 13:56 CESTBeste,We hebben uw verzoek ontvangen.In het kader van het dossier met referentie CPTBE02008901-31 heeft mijn collega haar uitgelegd dat we haar niet kunnen terugbetalen.Ekivita geeft duidelijk aan dat we helaas niet vergoeden.Na de 1e klacht hebben we onze IT-afdeling gevraagd om de bestelling te controleren.Ze kwam bij ons terug en legde uit dat er geen probleem was gebeurd tijdens haar bestelling bij Ekivita en dat ze had ontvangen wat ze had besteld.Als ze een onregelmatigheid hadden opgemerkt, zouden we natuurlijk opnieuw contact met haar hebben opgenomen om haar te kunnen terugbetalen.Helaas kunnen we niet positief reageren op haar verzoek.We blijven beschikbaar als je vragen hebt.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 22 mei 2024 12:10 CEST Klacht - Ekivita weigert technische fout te corrigeren - (CPTBE02008901-31) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[G3LL2M-Z3L43] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[G3LL2M-Z3L43]

S. B.

Naar: Edenred Belgium

22/05/2024

Bij deze wil ik publiek maken dat edenred, zonder mijn goedkeuring, mijn identiteit publiek beschikbaar heeft gemaakt in de reactie op mijn klacht. Om mijn privacy te waarworgen, meldde ik dit onmiddellijk bij dezelfde helpdesk om mijn naam te verwijden en werd mij geantwoord dat ik mijn klacht dan maar privé dien te maken. (zie bijlage)"Beste Zoals al beantwoord in een van je eerdere klachten, zoals aangegeven op het Testaankoop-platform kun je, als je niet wilt dat je klacht openbaar wordt gemaakt, de status zelf op elk gewenst moment wijzigen. Wij hebben geen mogelijkheid om uw aanvankelijke keuze te wijzigen."Ik heb hiervoor de tussenkomst van testaankoop moeten inroepen alsook de interne functionaris voor gegevensbescherming van Edenred zelf.

Edenred Belgium

Naar: S. B.

22/05/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2370991).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik krijg de melding 'systeemfout' of 'saldo ontoereikend' wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA5OTEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1Mjc0MzcyNzU4NjczLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NzIxOTh9.hX61lI8n3-iR3rvfUMPdCfHdJQ7n_d_ZhROjyDDtULwJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA5OTEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1Mjc0MzcyNzU4NjczLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NzIxOTh9.hX61lI8n3-iR3rvfUMPdCfHdJQ7n_d_ZhROjyDDtULw----------------------------------------------401 fout bij het beheren van uw pincodes:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/13599102805009?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA5OTEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1Mjc0MzcyNzU4NjczLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NzIxOTh9.hX61lI8n3-iR3rvfUMPdCfHdJQ7n_d_ZhROjyDDtULwJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/13599102805009?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA5OTEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1Mjc0MzcyNzU4NjczLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NzIxOTh9.hX61lI8n3-iR3rvfUMPdCfHdJQ7n_d_ZhROjyDDtULw----------------------------------------------401 fout bij het beheren van uw pincodes:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/13604572373393?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA5OTEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1Mjc0MzcyNzU4NjczLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NzIxOTh9.hX61lI8n3-iR3rvfUMPdCfHdJQ7n_d_ZhROjyDDtULwJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/13604572373393?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzNzA5OTEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjI1Mjc0MzcyNzU4NjczLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAwMzY5NDIxOCwxMzU5OTEwMjgwNTAwOSwxMzYwNDU3MjM3MzM5M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTg5NzIxOTh9.hX61lI8n3-iR3rvfUMPdCfHdJQ7n_d_ZhROjyDDtULw----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: S. B.

28/05/2024

Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 2370991). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 22 mei 2024 14:16 CEST Klacht - Ekivita weigert technische fout te corrigeren - (CPTBE02008901-31) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[LJ3ZZ5-WV4GW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[LJ3ZZ5-WV4GW]

Edenred Belgium

Naar: S. B.

01/07/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2370991) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam Valerie Michiels (ERBE-Ekivita-User) 1 jul 2024 09:27 CEST Beste,We hebben uw verzoek ontvangen.In het kader van het dossier met referentie CPTBE02008901-31 hebben we uitgelegd dat we haar niet kunnen terugbetalen.Ekivita geeft duidelijk aan dat we helaas niet vergoeden.Na de 1e klacht hebben we onze IT-afdeling gevraagd om de bestelling te controleren.Ze kwam bij ons terug en legde uit dat er geen probleem was gebeurd tijdens haar bestelling bij Ekivita en dat ze had ontvangen wat ze had besteld.Als ze een onregelmatigheid hadden opgemerkt, zouden we natuurlijk opnieuw contact met haar hebben opgenomen om haar te kunnen terugbetalen.Helaas kunnen we niet positief reageren op haar verzoek.We blijven beschikbaar als je vragen hebt.Met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachtenbox 22 mei 2024 14:16 CEST Klacht - Ekivita weigert technische fout te corrigeren - (CPTBE02008901-31) WEBSITEHELP CENTER© Edenred[LJ3ZZ5-WV4GW]

Edenred Belgium

Naar: S. B.

01/07/2024

Hallo,U was onlangs in contact met onze klantendienst.Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenUw vraag ging over: Valerie Michiels (ERBE-Ekivita-User) 1 jul 2024 09:27 CEST Beste,We hebben uw verzoek ontvangen.In het kader van het dossier met referentie CPTBE02008901-31 hebben we uitgelegd dat we haar niet kunnen terugbetalen.Ekivita geeft duidelijk aan dat we helaas niet vergoeden.Na de 1e klacht hebben we onze IT-afdeling gevraagd om de bestelling te controleren.Ze kwam bij ons terug en legde uit dat er geen probleem was gebeurd tijdens haar bestelling bij Ekivita en dat ze had ontvangen wat ze had besteld.Als ze een onregelmatigheid hadden opgemerkt, zouden we natuurlijk opnieuw contact met haar hebben opgenomen om haar te kunnen terugbetalen.Helaas kunnen we niet positief reageren op haar verzoek.We blijven beschikbaar als je vragen hebt.Met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachtenbox 22 mei 2024 14:16 CEST Klacht - Ekivita weigert technische fout te corrigeren - (CPTBE02008901-31) Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteamWEBSITEHELP CENTER© Edenred[LJ3ZZ5-WV4GW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform