Terug

Eisen volledig bedrag voor slecht product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Proximus

14/09/2023

Beste,Maanden geleden heb ik een klacht ingediend over het zeer trage internet dat jullie bieden in mijn straat en dat jullie niettemin de volle pot verwachten hiervoor.Iemand die maar een snelheid van 10Mbps krijgt zou niet evenveel moeten betalen dan iemand die 150Mbps krijgt.Jullie hebben me toen verteld dat de klacht behandeld zou worden... maar anderhalve maand later heb ik nog steeds niets gehoord van jullie. Ik heb jullie al meerdere keren gemaild, maar het antwoord bleef uit. Wel blijft u herinneringen sturen over een onbetaalde factuur. Bij deze een herinnering over een onbehandelde klacht.

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. S.

19/09/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de noidge info kreeg via de voicemail op 19/09/2023.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-14-08.45.18.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001419074]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001419074]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform