Beste ik vraag een terugbetaling van 723,80€ voor de reservatie die NIET doorging omdat de accommodatie niet meer boekbaar was, en waarvan een pop-up scherm verscheen bij betaling.
Jullie lieten weten dat binnen de 24h het geld terug zou overgemaakt worden op onze rekening
Daarop zochten wij een andere accommodatie en betaalden deze. Na het weekend ontdekten wij echter dat het geld toch van de rekening gehaald werd . Na herhaaldelijk bellen blijven wij gedupeerd achter.
Wij zitten met een dubbele boeking, wij betalen dubbel omdat JULLIE ons lieten verstaan dat de accommodatie niet meer beschikbaar was en JULLIE binnen 24h het geld terug op de rekening gingen storten.
Wat uiteindelijk niet gebeurd is en een GROVE LEUGEN. Wij eisen ons geld terug! een compensatie van 25€ die jullie aanboden is gewoon ronduit SCHANDALIG.
Bij deze wil ik mensen waarschuwen voor de praktijken die Booking.com hanteert. Wanneer je iets boekt, hou je gsm bij de hand en film het gehele gebeuren.