Terug

Eis tot schadevergoeding klachtenoverzicht COPPENS ANNELEEN

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Orange

28/08/2020

07/03/20: Bestelling via mail ontvangen en terwijl telefonisch contact met medewerkster Orange/Pack noemt LOVE(internet,TV,mobiel)/TOTAAL 69 EUR en eerste drie maand 59 EUR door promo 50% op gsm abo / Bestelling via mail ontvangen en terwijl telefonisch contact met medewerkster Orange / Gegevens oude operator doorgegeven, telefonisch, en deze staan ook in de contractaanvraag07/03/20: Bevestigingsmail van mijn bestelling + contract in bijlage09/03/20: Mail dat simkaart verzonden is10/03/20: Volgens Orange werd kaart geleverd,echter niks ontvangen, ook geen briefje van Bpost, ik neem telefonisch contact op met Orange en word tot 3 keer doorverbonden, niemand kan me verderhelpen en laatste persoon zegt zelfs dat mijn dossier niet raadpleegbaar is dus dat ik maar eens moet terugbellen18/03/20: Ik geef aan via Twitter dat ik mijn simkaart niet ontvangen heb en dat ik asap wil weten waar deze zich bevindt gezien ze geleverd zou geweest zijn volgens de website.Ik geef ook aan dat ik niet betaal als niet alles in orde is.Een zekere Arie geeft aan dat hij dit zal onderzoeken.19/03/20: Een zekere Laura geeft mij via Twitter volgende antwoord “Hey Anneleen, ik heb je bestelnummer even opgezocht in ons systeem en dit zou afgeleverd zijn op 10/03 te Melle? Laat me gerust iets weten”.Bij deze hebben ze dus helemaal niks onderzocht en bevestigt Laura enkel maar wat ik al liet weten op 18/03, nl. Dat de simkaart zou geleverd zijn volgens de website, maar dat ik niks ontvangen heb.Ik geef dus opnieuw aan dat ik niks ontvangen heb.24/03/20: Een zekere Arianne vraagt mij naar welk adres ze de nieuwe simkaart kunnen opsturen.Ik geef aan dat deze naar het adres van mijn expartner mag verzonden worden opdat er deze keer niks kan mislopen qua busnummer, gezien dit een alleenstaande woning betreft.Arianne zegt dat de simkaart opnieuw verzonden is.10/04/20: Ik geef opnieuw aan via Twitter dat ik nog steeds geen simkaart ontvangen heb.Een zekere Laura geeft aan dat ze mijn dossier nu in hoogste prioriteit heeft geplaatst.16/04/20: Ik geef opnieuw aan via Twitter dat ik nog steeds geen SIM kaart ontvangen heb.Een zekere Lexi antwoordt hierop dat mijn dossier over mijn SIM kaart nog steeds bij de interne diensten zit en wordt behandeld zodra mogelijk.Diezelfde Lexi bevestigt ook dat er geen facturen zullen worden gemaakt zolang niet alles geactiveerd is.18/04/20: Ik geef opnieuw aan via Twitter dat ik nog steeds geen SIM kaart ontvangen heb en dat ik eis dat alles in orde is voor eind april.20/04/20: Een zekere Nelson antwoordt via Twitter op mijn tweet van 18/04 “Ik zie dat onze dienst een sms heeft gestuurd ivm je simkaart: Orange-info: Wij contacteren je in verband met jouw dossier.Kan je ons bellen op 027467774 met code X”.Hierop antwoord ik dat ik al lang teruggebeld had, dat niemand heeft opgenomen en ik een bericht heb ingesproken waarop ik niet meer ben teruggebeld.Ik geef aan dat er een oplossing moet komen voor het einde van de volgende week, of dat ik overschakel van provider01/05/20: Ik geef opnieuw via Twitter aan dat ik nog steeds geen simkaart ontvangen heb en wat de stand van zaken is want dat het ondertussen uitermate dringend geworden is.04/05/20: Ik krijg antwoord op mijn tweet van 01/05 van een zekere Bart “Wat betreft de simkaart, die aanvraag was nog voor een oud Koala abonnement. Dat abonnement kan dus niet meer geactiveerd worden dus we zullen een nieuwe abonnementsaanvraag moeten opmaken”.Als kerst op de taart geeft deze persoon nog eens volgende mededeling “Op 10/03 heb je toch een simkaart van ons ontvangen hé?”.05/05/20: Ik geef aan via Twitter dat dit niet meer normaal is, dat ik tot 2 maal toe nooit een simkaart heb ontvangen, dat ik ondertussen dure facturen krijg die totaal niet kloppen, en dat ik nu bovendien ook nog eens een nieuw abonnement zou moeten ondertekenen. De tweede simkaart werd dus nooit opgestuurd.08/05/20: Een zekere Issam antwoordt op mijn tweet van 05/05 “Dus als ik het goed begrijp heb je een abonnement aangevraagd maar je het jouw simkaart nog altijd niet gekregen? Kan je mij het betreffende nummer en bestelnummer doorsturen?”.Ik antwoord hierop dat ik mijn simkaart wil en dat ze al over al mijn gegevens beschikken en dossiernummers. Alsook dat ik geen nieuwe persoon meer wil die me nog dezelfde vragen stelt.14/05/20: Issam vraagt mij via Twitter of ik nog steeds geen simkaart heb gekregen. Ik antwoord hierop dat ik nog steeds geen simkaart heb en ik dat ondertussen al duizend keer heb aangegeven. Opnieuw vraagt hij mijn nummer en klantnummer waarop ik mijn tweet van enkele tweets terug quoteer met daarin al deze gegevens. Hierop antwoordt dan ineens een zekere Arie of ik mijn bestelnummer kan doorgeven zodat hij kan nakijken voor mij hoe het komt.15/05/20: Ik krijg via Twitter de vraag of het over een nummeroverdracht gaat of over een nieuw nummer.Ik antwoord hierop dat ze mijn dossier er moeten bijnemen, dat al deze informatie al duizend keer werd voorzien. Hierop krijg ik opnieuw dit antwoord “In ons systeem zie ik dat jouw simkaart op 10/03 geleverd is en aanvaard”. Ik antwoord NOGMAALS dat ik dit niet ontvangen heb.Hierop krijg ik dit antwoord “Ik zie dat het offerte niet meer geactiveerd kan worden, ik zal een nieuwe aanvraag moeten doen. Dan zal veel sneller geleverd en geactiveerd worden.”18/05/20: Ik bevestig via Twitter dat ik dan voor het Love Trio Go Intense met 15GB voor drie maand aan EUR 55 startende vanaf ik de simkaart ontvang. Ik vraag alsook bevestiging dat er geen opstartkosten zullen gefactureerd worden en dat de facturatieperiodes pas zullen lopen van zodra de simkaart wordt geleverd.Een persoon die zijn naam niet noemt, bevestigt dat ik de simkaart normaal eind deze week zal moeten krijgen en dat de opstartkosten zullen gecrediteerd worden.21/05/20:Mail van Orange die bevestigt dat al mijn vaste diensten en eventuele bijhorende opties nu correct werken.Nog steeds geen SIM kaart.VERVOLG KLACHT IN WORD


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform