Terug

EIS Schadevergoeding GEWEIGERD

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Proximus

26/02/2024

Beste, om maar vanaf het begin te starten. Ik werd VERPLICHT om fiber te nemen, men kwam in verschillende stappen in het gebouw binnen, en uiteindelijk op 15/12/23 in mijn appartement. Van sindsdien MISERIE, eerst werd ik nogmaals VERPLICHT een booster te plaatsen, dus weeral MEER BETALEN. We ZOUDEN met fiber betere kwaliteit hebben, neen dus en daarop verschillende keren gebeld. Tot men opeens besefte dat mijn DECODER NIET COMPATIBEL MET FIBER was, dus 3 dagen zonder tv en daarna de nieuwe decoder V7.NOG STEEDS slecht beeld maar vooral na meerdere keren bellen (intussen voor de 26ste keer ofzo) bleven de haperingen in het geluid. Hoera bij de volgende keer beslist een technieker te sturen om de hele installatie na te zien, dit was ABDOU ik kreeg zelfs zijn telnr, maar dit bleek uit Frankrijk alhoewel gedomicileerd als ik mij goed herinner in Middelkerke.Abdou zei al vanaf hij binnen kwam dat hij het probleem kende, dat het een algemeen probleem was met de SOFTWARE 5.7.3. in de V7 decoders, hij kon op mijn vraag dus ook geen nieuwe decoder geven.Het was AFWACHTEN tot er een nieuwe software is, en hij kon niet zeggen hoelang dit zou duren, en dus MOEST IK BLIJVEND TOT DAN met de geluidsstoring verder.Abdou opperde menselijk nadat hij uitlegde dat IEDEREEN BIJ PROXIMUS die zowel INTERN of EXTERN OP DE HOOGTE WAS VAN DE SLECHTE 5.7.3. SOFTWARE via een OMZENDMAIL en wist dat dit bij SOMMIGE klanten GELUIDSSTORINGEN (nakomen van het geluid zoals hij het noemde) zou veroorzaken, best en COMPENSATIE / KORTING te vragen gedurende de periode dat er nog geen nieuwe software was, of uit te kijken om naar een nieuwe provider te gaan.Nadat ik 15/1/24 al beloofd van een zekere FILIP was 5 euro korting te krijgen GEDURENDE 1JAAR voor de VERPLICHTE FIBER, en nadat men mij in de loop ook TELEFONISCH al bedrogen had door te stellen dat ik een NORTON ANTIVIRUS NODIG HAD a 2 EURO/maand, maar bleek dat het 3 EURO WAS.Ik belde ergens in februari 2024 met een zekere BERT, en kreeg ik NA AANDRINGEN EEN VOORSTEL VAN 21,71 EURO KORTING voor 2 MAAND.Ik dacht, hoe gaan ze weten wanneer ik nieuwe software heb, en aan de hand van mijn LAATSTE FACTUUR en nog enkele vragen, ik bel terug op 21 februari 2024.Ik was reeds TELEURGESTELD OMDAT IK NIET MEER DE KEUZE HAD EEN MEDEWERKER TE SPREKEN IN HET KEUZEMENU, maar na lang zoeken kreeg ik toch iemand aan de lijn.De eerste vraag was, of HOE MIJN COMPENSATIE VERLENGD KON WORDEN INDIEN DE SOFTWARE NIET VERVANGEN WERD NA 2 MAAND, antwoord meneer u kreeg een 1-malige compensatie van 21,71 euro, we KUNNEN NIET MEER GEVEN, en trouwens ik heb wel GEEN PROBLEEM MET MIJN V7 DECODER DIE OOK DEZELFDE SOFTWARE HEEFT.Dus voor PROXIMUS is de kous af, maar boor MIJ NIET, ik blijf erbij dat ik RECHT HEB OP EEN DEGELIJKE COMPENSATIE, geen degelijke klank, geen goede service, dus ook NIET DE VOLLEDIGE KOSTEN vind ik, en vraag ik het nog eens via deze weg op een BELEEFDE MANIER OM KORTING, anders ben ik genoodzaakt naar de rechtbank te stappen.Nb. : ik ben een VEEL televisiekijker, en ik HERHAALDE het al meerdere malen, dat er dus velen zijn met een V7 decoder met DEZELFDE KLACHTEN, en dat ik het voorlopig niet aan de grote klok hang, tot men mij TOEZEGGING DOET

Berichten (16)

Proximus

Naar: D. C.

27/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Cheyns Dennis in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-26-17.12.35.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006270310] Ref. [THREAD_ID:1921006270310]

Proximus

Naar: D. C.

28/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contactMet vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-26-17.12.35.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006296281] Ref. [THREAD_ID:1921006296281]

D. C.

Naar: Proximus

28/02/2024

Er werd mij voorgesteld, 7 euro korting gedurende 1 jaar, en daar wens ik niet op in te gaan, wegens te weinig volgens mij t.o.v. het probleem waar ik als echte televisiekijker moet hele dagen naar kijken en vooral luisteren. Jammer zo een antwoord te krijgen voor 1 van de oudste trouwe klanten.Grts

D. C.

Naar: Proximus

01/03/2024

Opeens werd ik vandaag terug gebeld, en kon er enerzijds toch 2 maand 21,7 korting zijn, en daarna 7 euro plus de booster van 3 euro gratis dus in totaal vanaf de 3de maand 10 euro korting gedurende 1 jaar, maar dat is niet wat ik wou in eerste instantie dat was een goede kwaliteit voor mijn prijs en dat is niet de compensatie waar dat ik zat op te wachten die compenseert het gebrekkige geluid EN de steigende prijzen EN de beloofde EN de verplichte betere fiber EN de arrogantie van de bedienden niet en werd er mij gezegd dat ze niet beter konden en er werd mij bijna letterlijk gezegd, als (ik) je niet tevreden bent van de service van een provider (proximus) dan ... tja dan trek ik mijn conclusies daaruit als ik die mss meer dan 40 jaar klant ben, ooit gouden status had en nooit slechte betaler was, en doe wat mij infeite opgedrongen word,.EEN TELEURGESTELDE EX-KLANT

Proximus

Naar: D. C.

04/03/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-01-10.23.47.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006433354] Ref. [THREAD_ID:1921006433354]

D. C.

Naar: Proximus

04/03/2024

Kijk, en zo handelt een proffesioneel groot bedrijf een klacht af. Als ze vinden dat alles gezegd is, in ieder geval van hun kant, en verder geen moeite wil doen tot een toegeving.Wij als klant blijven dan op onze honger zitten, en in mijn geval moet ik blijvend naar dat storend geluid blijven luisteren.Gemakkelijkshalve zou ik dan moet volgens hen zwijgen, en braafkes tegen niemand mijn beklag maken, ook al weet men dat ze mogelijks nog veel identieke klachten zullen binnen krijgen.Wel ik leg er mij niet bij neer !!!

Proximus

Naar: D. C.

05/03/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Cheyns in behandeling heb genomen.Klant werd genformeerd ivm zijn dossier.Ook heeft reeds zijn compensatie toegekend gekregen.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-04-21.47.17.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006456744] Ref. [THREAD_ID:1921006456744]

Proximus

Naar: D. C.

05/03/2024

Geachte heer,mevrouw,Ondertussen werd de klant op de hoogte gebracht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-04-21.47.17.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006457048] Ref. [THREAD_ID:1921006457048]

D. C.

Naar: Proximus

06/03/2024

... ahja, een compensatie die je aan kindjes van 7j voorstelt, ik denk niet dat ik tevreden moet zijn met ne lekstok en koekje, en dat voor onbepaalde duur een storing te hebbenPfffffff

Proximus

Naar: D. C.

07/03/2024

Geachte heer,mevrouw,Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van DENNIS CHEYNSin behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-06-08.11.29.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006544373] Ref. [THREAD_ID:1921006544373]

Proximus

Naar: D. C.

21/03/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben de klacht van de heer/mevrouw Dennis Cheyns doorgestuurd naar onze dienst die de compensatie regelingen doet.De klant zal verder op de hoogte gesteld worden.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-06-08.11.29.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006952722] Ref. [THREAD_ID:1921006952722]

D. C.

Naar: Proximus

21/03/2024

Nu lees ik dat door proximus 170.000 decoders van het type V7 zoals deze waar ik klachten over heb worden vervangen, waarom kreeg ik nog geen uitnodiging tot vervanging ? Dat zou toch wel het kleinst mogelijke zijn dat men voor mij kan doen .... tenminste als de opvolger van de V7 beter is !!!

Proximus

Naar: D. C.

26/03/2024

Beste klant,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, reeds meerdere malen de nodige informatie is gegeven. Er is een korting geactiveerd van 7 euro gedurende 12 maanden en 12 maanden gratis huur van de WiFI Booster, bijkomend is er 2x een tegemoetkoming gegeven van 21,71 en 1x 8,13. Totaal betreft dit een tegemoetkoming van 171,43. Dit is uitzonderlijk, een grotere tegemoetkoming is niet mogelijk.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:1921007056691]

D. C.

Naar: Proximus

26/03/2024

Ik denk dat men dringend iemand nodig heeft die mijn bericht leest, want op het laatste werd niet geantwoord, dit betreffende de zovele decoders die hetzelfde probleem hebben, die worden opgevraagd en vervangen, en dus mijn vraag :WAAROM DE MIJNE NIET ???grts

Proximus

Naar: D. C.

27/03/2024

Geachte heer,mevrouw,Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heerCHEYNS Dennis in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-26-11.49.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921007103717] Ref. [THREAD_ID:1921007103717]

Proximus

Naar: D. C.

05/04/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen telefonisch contact gehad met de heer Dennis Cheyns,en de nodige info kunnen meegeven ivm zijn dossier.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-26-11.49.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921007330353] Ref. [THREAD_ID:1921007330353]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform