Terug

Eindfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. R.

Naar: ELEGANT

26/06/2019

BesteIk kreeg net mijn eindfactuur en ik vind niet dat ze klopt maar als je hen belt of er over mailt dan krijg je zelf geen reactie er staan daar dingen op dat ik niet vind dat er moeten opstaan daar ik dat nog nooit heb moeten betalen bij een andere maatschappij zoals de huur van de meters of transportkosten elektriciteit of warmwaterkoppelingkosten en vervoerder tarief en nog andere dingen dus mijn vraag is of dit wel wettelijk mag

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: N. R.

17/07/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform