Klacht
V. V.
Naar: TotalEnergies
Beste, Ik wacht al 9 maanden op mijn eindafrekening, ik heb al enorm vaak gechat of gebeld. Ik krijg niet eens de reden mee waarom ik mijn afrekening niet krijg. De ombudsdienst van energie hoort ook niets meer terug van jullie. Ik heb enkele chat uittreksel toegevoegd waarin total energies zegt dat ze me geen info mogen geven. Wel hebben ze me in januari beloofd dat ik de afrekening binnen de 14 dagen zou krijgen, niets gekregen. Wanneer ik na de termijn terug contact opneem zeggen ze dat het probleem bij fluvius ligt. Ik ben en mail naar fluvius, fluvius zegt dat langs hun kant alles in orde is en ze sturen nogmaals de gegevens naar Total energies door. En na 9 maanden van uitstellen en smoesjes verzinnen zegt Total energies nu gewoon dat ze me geen info meer mogen geven omdat ik een klacht heb ingediend voor dit dossier. IK heb alles correct doorgegeven bij mijn verhuis, het energieovername document ingevuld en door mij en koper getekend. Straffer nog, de eigenaar die na mij in het pand woont heeft het intussen ook verlaten en heeft WEL zijn eindafrekening gekregen van total energies, voor mij dus. IK wacht dus reeds van November 2024 of mijn eindafrekening na verhuis en Total Energies weigert me deze op te maken, alsook weigert me een reden hiervoor te geven.
Berichten (7)
TotalEnergies
Naar: V. V.
Uw Referentie: E222123226 Beste meneer Vervaart Over uw laattijdige eindafrekening voor elektriciteit is er reeds een ontvankelijke klacht via de ombudsdienst in behandeling. Wij vragen u dan ook beleefd enkel via de ombudsman te communiceren. Via dat kanaal zal ook het antwoord komen.. Het spijt me dat het zo lang duurt en ik begrijp uw ongenoegen, maar onze achterliggende diensten zijn ermee bezig. Ik hoop dat ik u hierover voldoende heb geïnformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijkegrpete, Kathleen Customer Services TotalEnergies TotalEnergies Power Gas Belgium Rue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUE www.totalenergies.be CONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur. CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately. --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 7/08/2025 16:30 Aan: support@totalenergies.be Onderwerp: Eindfactuur ref:!00D0Y033WA3.!500QD0e0iek:ref
TotalEnergies
Naar: V. V.
Beste Kathleen, Jullie hebben de eerste klacht bij de ombudsdienst afgewezen omdat jullie de schuld op Fluvius staken. Dan heb ik bewijs van Fluvius dat het probleem bij jullie ligt en heb ik een nieuwe klacht bij de ombudsdienst geopend. Deze krijg nu al maanden geen reactie van jullie met de reden waarom ik mij afrekening niet krijg. De ombudsdienst raad me ook aan om juridishe stappen te ondernemen omdat jullie in gebreke blijven en ook niet met de ombudsdienst communiceren. Ik vraag dus aan Test Aankoop om wel verdere stappen te ondernemen. Dit is al meer dan 9 maanden bezig. Met vriendelijke groeten, Victor Veraart
TotalEnergies
Naar: V. V.
Beste, Waarom hebben jullie geen contact meer gelegd met Fluvius? Als zogezegd het probleem daar zou liggen? Zij bijlage kopie van de mail dit ik vandaag van hun binnen heb gekregen. Fluvius heeft jullie in Juni nog gemaild met de vraag om het na te kijken langs jullie kant en jullie hebben sindsdien niet meer gereageerd op fluvius. @klachten@test-aankoop.be gelieve dit verder op te nemen met de juridische dienst aub . Met Vriendelijke groeten, Victor On 12 Aug 2025, at 11:09, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Beste Kathleen, Jullie hebben de eerste klacht bij de ombudsdienst afgewezen omdat jullie de schuld op Fluvius staken. Dan heb ik bewijs van Fluvius dat het probleem bij jullie ligt en heb ik een nieuwe klacht bij de ombudsdienst geopend. Deze krijg nu al maanden geen reactie van jullie met de reden waarom ik mij afrekening niet krijg. De ombudsdienst raad me ook aan om juridishe stappen te ondernemen omdat jullie in gebreke blijven en ook niet met de ombudsdienst communiceren. Ik vraag dus aan Test Aankoop om wel verdere stappen te ondernemen. Dit is al meer dan 9 maanden bezig. Met vriendelijke groeten, Victor Veraart
TotalEnergies
Naar: V. V.
Goedenavond, Krijg ik hier nog een reactie op aub? Kan ik op zijn minst weten wat de reden is waarom ik mijn afrekening niet krijg? Op de chat en telefonisch helpdesk zeggen ze me al maanden dat jullie me binnen de week gaan mailen met de uitleg en reden maar deze krijg ik niet. Is het niet raar dat er bijna een jaar lang geld word achtergehouden en jullie de reden niet willen zeggen? Want de helpdesk zegt letterlijk dat ze me het niet mogen zeggen. Niet dat ze het niet weten. Jullie vraag om enkel met de ombudsman te communiceren terwijl deze zelf zegt dat jullie niet met hem communiceren, en dat het wel erg makkelijk is om dit te verwachten van mij. Maar hebben jullie je al afgevraagd dat jullie het recht niet nakomen dat ik heb om mijn afrekening binnen de 30 dagen te krijgen negeren en ook geen reden toelichten? Mij lijkt het heel simpel, fluvius heeft nu over de maanden al meermaals nagekeken en bevestigd dat er geen probleem is met de meter bij hun. Ik was de eerste bewoner van het nieuwbouwpand en heb netjes bij verkoop een overname document getekend door beide partijen overhandigd aan jullie. De bewoner na mij heeft het pand ook verlaten en heeft ook als klant bij jullie wél zijn afrekening gekregen. Ik snap niet waarom ik mijn afrekening niet krijg. De meterstand is gekend en doorgegeven volgens de correcte manier. Ik weet niet wat het probleem is bij jullie maar dat zoeken jullie maar uit in je eigen tijd maar bereken dan op zijn minst manueel met de meterstand mijn afrekening en stort het geld! Zo moeilijk kan dit toch niet zijn. Ik heb er amper 3 jaar gewoond als eerste bewoner van de meter. Neem de tussentijdse afrekeningen erbij en bezorg me mijn eindafrekening. Met Vriendelijke groeten, Victor On 13 Aug 2025, at 14:25, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Beste, Waarom hebben jullie geen contact meer gelegd met Fluvius? Als zogezegd het probleem daar zou liggen? Zij bijlage kopie van de mail dit ik vandaag van hun binnen heb gekregen. Fluvius heeft jullie in Juni nog gemaild met de vraag om het na te kijken langs jullie kant en jullie hebben sindsdien niet meer gereageerd op fluvius. @klachten@test-aankoop.be gelieve dit verder op te nemen met de juridische dienst aub . Met Vriendelijke groeten, Victor On 12 Aug 2025, at 11:09, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Beste Kathleen, Jullie hebben de eerste klacht bij de ombudsdienst afgewezen omdat jullie de schuld op Fluvius staken. Dan heb ik bewijs van Fluvius dat het probleem bij jullie ligt en heb ik een nieuwe klacht bij de ombudsdienst geopend. Deze krijg nu al maanden geen reactie van jullie met de reden waarom ik mij afrekening niet krijg. De ombudsdienst raad me ook aan om juridishe stappen te ondernemen omdat jullie in gebreke blijven en ook niet met de ombudsdienst communiceren. Ik vraag dus aan Test Aankoop om wel verdere stappen te ondernemen. Dit is al meer dan 9 maanden bezig. Met vriendelijke groeten, Victor Veraart
TotalEnergies
Naar: V. V.
Ik kreeg zonet een mail binnen met de creditnota van de afrekening. Eindelijk! Na 10 maanden? Mag ik aub dan nog de reden weten waarom dit zo lang duurde? Alsook een schadevergoeding voor al de tijd dat ik er in heb gestoken en dat ik bijna een jaar heb moeten wachten op 400 euro vind ik dat hier wel iets tegenover moet staan. Als ik als klant zo lang een factuur niet betaald krijg ik daar ook boetes over. Dat is wel zo eerlijk. Met Vriendelijke groeten, Victor On 21 Aug 2025, at 00:58, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Goedenavond, Krijg ik hier nog een reactie op aub? Kan ik op zijn minst weten wat de reden is waarom ik mijn afrekening niet krijg? Op de chat en telefonisch helpdesk zeggen ze me al maanden dat jullie me binnen de week gaan mailen met de uitleg en reden maar deze krijg ik niet. Is het niet raar dat er bijna een jaar lang geld word achtergehouden en jullie de reden niet willen zeggen? Want de helpdesk zegt letterlijk dat ze me het niet mogen zeggen. Niet dat ze het niet weten. Jullie vraag om enkel met de ombudsman te communiceren terwijl deze zelf zegt dat jullie niet met hem communiceren, en dat het wel erg makkelijk is om dit te verwachten van mij. Maar hebben jullie je al afgevraagd dat jullie het recht niet nakomen dat ik heb om mijn afrekening binnen de 30 dagen te krijgen negeren en ook geen reden toelichten? Mij lijkt het heel simpel, fluvius heeft nu over de maanden al meermaals nagekeken en bevestigd dat er geen probleem is met de meter bij hun. Ik was de eerste bewoner van het nieuwbouwpand en heb netjes bij verkoop een overname document getekend door beide partijen overhandigd aan jullie. De bewoner na mij heeft het pand ook verlaten en heeft ook als klant bij jullie wél zijn afrekening gekregen. Ik snap niet waarom ik mijn afrekening niet krijg. De meterstand is gekend en doorgegeven volgens de correcte manier. Ik weet niet wat het probleem is bij jullie maar dat zoeken jullie maar uit in je eigen tijd maar bereken dan op zijn minst manueel met de meterstand mijn afrekening en stort het geld! Zo moeilijk kan dit toch niet zijn. Ik heb er amper 3 jaar gewoond als eerste bewoner van de meter. Neem de tussentijdse afrekeningen erbij en bezorg me mijn eindafrekening. Met Vriendelijke groeten, Victor On 13 Aug 2025, at 14:25, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Beste, Waarom hebben jullie geen contact meer gelegd met Fluvius? Als zogezegd het probleem daar zou liggen? Zij bijlage kopie van de mail dit ik vandaag van hun binnen heb gekregen. Fluvius heeft jullie in Juni nog gemaild met de vraag om het na te kijken langs jullie kant en jullie hebben sindsdien niet meer gereageerd op fluvius. @klachten@test-aankoop.be gelieve dit verder op te nemen met de juridische dienst aub . Met Vriendelijke groeten, Victor On 12 Aug 2025, at 11:09, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Beste Kathleen, Jullie hebben de eerste klacht bij de ombudsdienst afgewezen omdat jullie de schuld op Fluvius staken. Dan heb ik bewijs van Fluvius dat het probleem bij jullie ligt en heb ik een nieuwe klacht bij de ombudsdienst geopend. Deze krijg nu al maanden geen reactie van jullie met de reden waarom ik mij afrekening niet krijg. De ombudsdienst raad me ook aan om juridishe stappen te ondernemen omdat jullie in gebreke blijven en ook niet met de ombudsdienst communiceren. Ik vraag dus aan Test Aankoop om wel verdere stappen te ondernemen. Dit is al meer dan 9 maanden bezig. Met vriendelijke groeten, Victor Veraart
TotalEnergies
Naar: V. V.
Goedenavond, Watblieft, nu lees ik dat jullie deze factuur hebben opgestuurd op basis van een standaard gebruiksprofielxen niet eens mijn echte gegevens? Ik heb al sinds ik daar woonde in de eerste 2 jaar elk jaar geklaagd dat jullie mijn afrekening op basis van een schatting doen en deze niet kloppen. Jullie hebben het toen telkens rechtgezet maar verder niets mee gedaan. En nu krijg ik dit!? Ik wil mijn correcte afrekening! In de 2 tussentijdse afrekeningen die ik had ontvangen waarop jullie je ook baseerden op het standaard verbruiksprofiel hadden jullie de totale meterstand 3x hoger opgegeven dat die werkelijk was. Niet de verbruiks kwh, nene de totale meterstand hoe die zich bevond op dat moment. Dat is een enorm verschil met jullie standaard verbruiksprofiel en mijn werkelijk verbruik. Alsook ben ik in 2024 ook 2,5 maand niet in mijn pand geweest en is er zogoed als niets verbuikt, dus helemaal geen piekverbruik. En nu ben ik dus alweer de dupe van de onkunde en het nalaten van het oplossen van dit probleem. Terwijl ik dit in de 2 voorafgaande jaren heb aangekaart zowel bij fluvius als bij total energies. Ik vind dit allesbehalve correct, ik heb zowel bij fluvius als bij jullie telkens dit aangekaart en op die bijna 3 jaar hebben jullie er niets mee gedaan. Ik vind dit een grove tekortkoming. Ookal begrijp ik dat jullie de gegevens niet meer kunnen verkopen, verwacht ik hier een forfaitaire schadevergoeding voor. Ik woonde alleen in een klein appartementje zonder veel grote verbruikers en dus lage maandpieken. Het standaard verbruiksprofiel is dus waarschijnlijk hoger dan wat bij mij het geval was. Ik had geen droogkast, geen extra vriezer, geen elektrische wagen etc. Ik verwacht dat testaankoop verdere stappen onderneemt als jullie niet met een compensatie komen. Met Vriendelijke groeten, Victor On 21 Aug 2025, at 01:22, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Ik kreeg zonet een mail binnen met de creditnota van de afrekening. Eindelijk! Na 10 maanden? Mag ik aub dan nog de reden weten waarom dit zo lang duurde? Alsook een schadevergoeding voor al de tijd dat ik er in heb gestoken en dat ik bijna een jaar heb moeten wachten op 400 euro vind ik dat hier wel iets tegenover moet staan. Als ik als klant zo lang een factuur niet betaald krijg ik daar ook boetes over. Dat is wel zo eerlijk. Met Vriendelijke groeten, Victor On 21 Aug 2025, at 00:58, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Goedenavond, Krijg ik hier nog een reactie op aub? Kan ik op zijn minst weten wat de reden is waarom ik mijn afrekening niet krijg? Op de chat en telefonisch helpdesk zeggen ze me al maanden dat jullie me binnen de week gaan mailen met de uitleg en reden maar deze krijg ik niet. Is het niet raar dat er bijna een jaar lang geld word achtergehouden en jullie de reden niet willen zeggen? Want de helpdesk zegt letterlijk dat ze me het niet mogen zeggen. Niet dat ze het niet weten. Jullie vraag om enkel met de ombudsman te communiceren terwijl deze zelf zegt dat jullie niet met hem communiceren, en dat het wel erg makkelijk is om dit te verwachten van mij. Maar hebben jullie je al afgevraagd dat jullie het recht niet nakomen dat ik heb om mijn afrekening binnen de 30 dagen te krijgen negeren en ook geen reden toelichten? Mij lijkt het heel simpel, fluvius heeft nu over de maanden al meermaals nagekeken en bevestigd dat er geen probleem is met de meter bij hun. Ik was de eerste bewoner van het nieuwbouwpand en heb netjes bij verkoop een overname document getekend door beide partijen overhandigd aan jullie. De bewoner na mij heeft het pand ook verlaten en heeft ook als klant bij jullie wél zijn afrekening gekregen. Ik snap niet waarom ik mijn afrekening niet krijg. De meterstand is gekend en doorgegeven volgens de correcte manier. Ik weet niet wat het probleem is bij jullie maar dat zoeken jullie maar uit in je eigen tijd maar bereken dan op zijn minst manueel met de meterstand mijn afrekening en stort het geld! Zo moeilijk kan dit toch niet zijn. Ik heb er amper 3 jaar gewoond als eerste bewoner van de meter. Neem de tussentijdse afrekeningen erbij en bezorg me mijn eindafrekening. Met Vriendelijke groeten, Victor On 13 Aug 2025, at 14:25, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Beste, Waarom hebben jullie geen contact meer gelegd met Fluvius? Als zogezegd het probleem daar zou liggen? Zij bijlage kopie van de mail dit ik vandaag van hun binnen heb gekregen. Fluvius heeft jullie in Juni nog gemaild met de vraag om het na te kijken langs jullie kant en jullie hebben sindsdien niet meer gereageerd op fluvius. @klachten@test-aankoop.be gelieve dit verder op te nemen met de juridische dienst aub . Met Vriendelijke groeten, Victor On 12 Aug 2025, at 11:09, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Beste Kathleen, Jullie hebben de eerste klacht bij de ombudsdienst afgewezen omdat jullie de schuld op Fluvius staken. Dan heb ik bewijs van Fluvius dat het probleem bij jullie ligt en heb ik een nieuwe klacht bij de ombudsdienst geopend. Deze krijg nu al maanden geen reactie van jullie met de reden waarom ik mij afrekening niet krijg. De ombudsdienst raad me ook aan om juridishe stappen te ondernemen omdat jullie in gebreke blijven en ook niet met de ombudsdienst communiceren. Ik vraag dus aan Test Aankoop om wel verdere stappen te ondernemen. Dit is al meer dan 9 maanden bezig. Met vriendelijke groeten, Victor Veraart
TotalEnergies
Naar: V. V.
Uw Referentie: E222123226 Beste meneer Vervaart Over uw laattijdige eindafrekening voor elektriciteit is er reeds een ontvankelijke klacht via de ombudsdienst in behandeling. Wij vragen u dan ook beleefd enkel via de ombudsman te communiceren. Via dat kanaal zal ook het antwoord komen.. Het spijt me dat het zo lang duurt en ik begrijp uw ongenoegen, maar onze achterliggende diensten zijn ermee bezig. I k hoop dat ik u hierover voldoende heb geïnformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten Kathleen Customer Services TotalEnergies TotalEnergies Power Gas Belgium Rue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUE www.totalenergies.be CONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur. CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately. --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: Victor Veraart [victorveraart@hotmail.com] Verzonden: 21/08/2025 1:41 Aan: support@totalenergies.be Cc: klachten@test-aankoop.be Onderwerp: Re: Eindfactuur - opvolging van uw dossier n°09058583 Goedenavond, Watblieft, nu lees ik dat jullie deze factuur hebben opgestuurd op basis van een standaard gebruiksprofielxen niet eens mijn echte gegevens? Ik heb al sinds ik daar woonde in de eerste 2 jaar elk jaar geklaagd dat jullie mijn afrekening op basis van een schatting doen en deze niet kloppen. Jullie hebben het toen telkens rechtgezet maar verder niets mee gedaan. En nu krijg ik dit!? Ik wil mijn correcte afrekening! In de 2 tussentijdse afrekeningen die ik had ontvangen waarop jullie je ook baseerden op het standaard verbruiksprofiel hadden jullie de totale meterstand 3x hoger opgegeven dat die werkelijk was. Niet de verbruiks kwh, nene de totale meterstand hoe die zich bevond op dat moment. Dat is een enorm verschil met jullie standaard verbruiksprofiel en mijn werkelijk verbruik. Alsook ben ik in 2024 ook 2,5 maand niet in mijn pand geweest en is er zogoed als niets verbuikt, dus helemaal geen piekverbruik. En nu ben ik dus alweer de dupe van de onkunde en het nalaten van het oplossen van dit probleem. Terwijl ik dit in de 2 voorafgaande jaren heb aangekaart zowel bij fluvius als bij total energies. Ik vind dit allesbehalve correct, ik heb zowel bij fluvius als bij jullie telkens dit aangekaart en op die bijna 3 jaar hebben jullie er niets mee gedaan. Ik vind dit een grove tekortkoming. Ookal begrijp ik dat jullie de gegevens niet meer kunnen verkopen, verwacht ik hier een forfaitaire schadevergoeding voor. Ik woonde alleen in een klein appartementje zonder veel grote verbruikers en dus lage maandpieken. Het standaard verbruiksprofiel is dus waarschijnlijk hoger dan wat bij mij het geval was. Ik had geen droogkast, geen extra vriezer, geen elektrische wagen etc. Ik verwacht dat testaankoop verdere stappen onderneemt als jullie niet met een compensatie komen. Met Vriendelijke groeten, Victor On 21 Aug 2025, at 01:22, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Ik kreeg zonet een mail binnen met de creditnota van de afrekening. Eindelijk! Na 10 maanden? Mag ik aub dan nog de reden weten waarom dit zo lang duurde? Alsook een schadevergoeding voor al de tijd dat ik er in heb gestoken en dat ik bijna een jaar heb moeten wachten op 400 euro vind ik dat hier wel iets tegenover moet staan. Als ik als klant zo lang een factuur niet betaald krijg ik daar ook boetes over. Dat is wel zo eerlijk. Met Vriendelijke groeten, Victor On 21 Aug 2025, at 00:58, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Goedenavond, Krijg ik hier nog een reactie op aub? Kan ik op zijn minst weten wat de reden is waarom ik mijn afrekening niet krijg? Op de chat en telefonisch helpdesk zeggen ze me al maanden dat jullie me binnen de week gaan mailen met de uitleg en reden maar deze krijg ik niet. Is het niet raar dat er bijna een jaar lang geld word achtergehouden en jullie de reden niet willen zeggen? Want de helpdesk zegt letterlijk dat ze me het niet mogen zeggen. Niet dat ze het niet weten. Jullie vraag om enkel met de ombudsman te communiceren terwijl deze zelf zegt dat jullie niet met hem communiceren, en dat het wel erg makkelijk is om dit te verwachten van mij. Maar hebben jullie je al afgevraagd dat jullie het recht niet nakomen dat ik heb om mijn afrekening binnen de 30 dagen te krijgen negeren en ook geen reden toelichten? Mij lijkt het heel simpel, fluvius heeft nu over de maanden al meermaals nagekeken en bevestigd dat er geen probleem is met de meter bij hun. Ik was de eerste bewoner van het nieuwbouwpand en heb netjes bij verkoop een overname document getekend door beide partijen overhandigd aan jullie. De bewoner na mij heeft het pand ook verlaten en heeft ook als klant bij jullie wél zijn afrekening gekregen. Ik snap niet waarom ik mijn afrekening niet krijg. De meterstand is gekend en doorgegeven volgens de correcte manier. Ik weet niet wat het probleem is bij jullie maar dat zoeken jullie maar uit in je eigen tijd maar bereken dan op zijn minst manueel met de meterstand mijn afrekening en stort het geld! Zo moeilijk kan dit toch niet zijn. Ik heb er amper 3 jaar gewoond als eerste bewoner van de meter. Neem de tussentijdse afrekeningen erbij en bezorg me mijn eindafrekening. Met Vriendelijke groeten, Victor On 13 Aug 2025, at 14:25, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Beste, Waarom hebben jullie geen contact meer gelegd met Fluvius? Als zogezegd het probleem daar zou liggen? Zij bijlage kopie van de mail dit ik vandaag van hun binnen heb gekregen. Fluvius heeft jullie in Juni nog gemaild met de vraag om het na te kijken langs jullie kant en jullie hebben sindsdien niet meer gereageerd op fluvius. @klachten@test-aankoop.be gelieve dit verder op te nemen met de juridische dienst aub . Met Vriendelijke groeten, Victor On 12 Aug 2025, at 11:09, Victor Veraart victorveraart@hotmail.com wrote: Beste Kathleen, Jullie hebben de eerste klacht bij de ombudsdienst afgewezen omdat jullie de schuld op Fluvius staken. Dan heb ik bewijs van Fluvius dat het probleem bij jullie ligt en heb ik een nieuwe klacht bij de ombudsdienst geopend. Deze krijg nu al maanden geen reactie van jullie met de reden waarom ik mij afrekening niet krijg. De ombudsdienst raad me ook aan om juridishe stappen te ondernemen omdat jullie in gebreke blijven en ook niet met de ombudsdienst communiceren. Ik vraag dus aan Test Aankoop om wel verdere stappen te ondernemen. Dit is al meer dan 9 maanden bezig. Met vriendelijke groeten, Victor Veraart
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten