Terug

eindfactuur

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

E. L.

Naar: TotalEnergies

07/11/2025

Ik heb een aantal maanden geleden mijn contract opgezegd bij Total Energies. Ik probeer al enkele weken de klantendienst te bereiken over een vraag over mijn slotfactuur en wanneer die komt. Blijkt deze klantendienst gewoon totaal onbereikbaar te zijn. Zowel via Chat als telefonisch, doch wanneer je kiest voor de optie "nieuwe klant" kreeg ik meteen iemand aan de lijn, deze persoon was weliswaar heel bot en verbond me weer door met de klantendienst. Telkens wacht ik geduldig 30min waarna dan elke keer opnieuw de verbinding gewoon verbroken wordt. Hoe kan ik mijn vraag stellen aan deze klantendienst? wanneer zijn de medewerkers niet op "training" en wanneer zijn ze bereikbaar?

Berichten (1)

E. L.

Naar: TotalEnergies

12/11/2025

Beste, Nog steeds is jullie klantendienst onbereikbaar!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform