Ik heb zware onregelmatigheden ondervonden in de dienstverlening vóór en na de plaatsing van mijn zonnepaneleninstallatie door Sungevity. Ten eerste heb ik zeer lang moeten wachten op de plaatsing zelf en daarna hebben mijn panelen gedurende een half jaar geen opbrengst gegenereerd omwille van een klein probleem met de omvormer. Dit probleem met de omvormer was te wijten aan nalatigheid van de installateur (onderaannemer), maar het heeft zeer lang geduurd om dit opgelost te krijgen. Sungevity was onbereikbaar of maakte loze beloftes. Tevens heb ik de installatie tweemaal moeten laten keuren omwille van een vergetelheid door de onderaannemer. Uiteindelijk is alles wel opgelost geraakt, ik heb echer wel een half jaar productie verloren en het heeft me heel veel energie gekost om alles in orde te krijgen. Ik heb voor deze slechte gang van zaken een compensatie op mijn eindfactuur gevraagd en Sungevity heeft me via email laten weten dat er maximaal een korting van 200 euro op de eindfactuur voor de verloren productie kan worden verrekend. Ik heb gezegd dat ik hiermee akkoord ga en sinds maart wacht ik op mijn eindfactuur. Tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen, waardoor ik momenteel ook geen verdere stappen voor de zonnepanelenpremie bij Fluvius kan ondernemen. Ik heb sinds maart ongeveer een vijftal keer Sungevity gevraagd me de eindfactuur te bezorgen, maar opnieuw loopt het dus helemaal mis. Kan Testaankoop me hierbij helpen en eventueel kan ik nog een grotere compensatie verkrijgen voor de zeer ondermaatse dienstverlening en het zeer lage verantwoordelijkheidsgevoel van dit bedrijf?