Terug

Eindfactuur wordt niet opgemaakt en uitbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: Eneco

20/12/2022

Beste, Ik vraag reeds sinds eind oktober achter mijn eindfactuur bij Eneco. Wij hebben onze meterstanden doorgegeven eind september en kregen maar geen reactie. Na verschillende e-mails (zeker meer als 10) worden we steeds van hier naar daar gestuurd met altijd een nieuw excuus.Eerst waren ze er druk mee bezig, dan waren ze nog niet begonnen, ect. Echter worden mijn facturen nu ook op betaald gezet zonder het aangeboden is aan mijn bank, wat wil zeggen dat ze dit hoogstwaarschijnlijk afhouden van mijn eindfactuur (waar ik geen toestemming voor gegeven heb en dus wens het totale bedrag gestort te krijgen op mijn rekening.)Tot hoe verre ben ik in mijn recht? Kan ik een compensatie vragen voor het maanden wachten? Bedankt!

Berichten (1)

Eneco

Naar: M. G.

12/01/2023

Beste Doms,We hebben je klacht goed ontvangen van de ombudsdienst.Eerst en vooral onze excuses dat het niet eerder mogelijk was om je afrekening op te maken. In tussentijd hebben we dit in orde gemaakt op 3-1-2022. In bijlage een kopie van je afrekening.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomKlantendienst Eneco


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform