Terug

Eindfactuur te laat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: Eneco

17/02/2023

Beste, op 1 Jan 2023 stapte ik voor elektriciteit over van Eneco naar Engie. Tot op heden heb ik nog geen eindfactuur ontvangen, ook al contacteerde ik Eneco al meermaals daarover en is ondertss ook de wettelijke termijn van 6 weken verstreken.

Berichten (2)

P. R.

Naar: Eneco

07/03/2023

Beste, ik wacht nog steeds op mijn eindfactuur. Ondertussen werd er wel al vanuit facturatie een foutieve voorschotfactuur naar mij gestuurd en een rechtzetting daarvan. Waarom dan niet meteen mijn eindfactuur ook opmaken en bezorgen? Jullie bevestigden mij nochtans reeds dat eneco in het bezit is van mijn meterstanden. Wat is het probleem dat maar niet opgelost geraakt dan eigenlijk dat, nu al 4 maanden vr de jaarfactuur en 10 weken voor de eindfactuur!Graag asap mijn eindafrekening en zeker uiterlijk tegen eind maart '23.Alvast dank.Mvg, patrick ryckebosch

P. R.

Naar: Eneco

04/04/2023

Beste, ik wacht nog steeds op mijn eindfactuur. Ondertussen werd er wel al vanuit facturatie een foutieve voorschotfactuur naar mij gestuurd en een rechtzetting daarvan. Waarom dan niet meteen mijn eindfactuur ook opmaken en bezorgen? Jullie bevestigden mij nochtans reeds dat eneco in het bezit is van mijn meterstanden. Wat is het probleem dat maar niet opgelost geraakt dan eigenlijk dat, nu al 6 maanden vr de jaarfactuur en 13 weken voor de eindfactuur!Graag asap mijn eindafrekening en zeker uiterlijk tegen 15 april '23.Alvast dank.Mvg, patrick ryckebosch


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform