Beste ,
Beste,
Ik had mijn eindafrekening gekregen van engie voor mijn verhuis.
De periode is met moeite een afrekening van drie maanden dec -maart.
Is heb een factuur ontvangen van €907.
Bij engie zelf zeggen ze dat zoiets niet klopt en onmogelijk is.
Voor verbruik in appartement waar er bijna niks verbruikt wordt er is maar 1 verwarming die dan nog de laatste maand bijna meer afgelegen heeft dan aan, waar ook zonnepanelen aanwezig zijn (zelf zonder zonnepanelen is zoiets niet mogelijk)
Ik moest met fluvius contact opnemen hierover van engie.
Dit heb ik ook gedaan.
Ik moest van fluvius het EAN-nummer doorgeven en de dag daarna kreeg ik al antwoord dat dit juist is en geen fouten zijn gebeurd.
Volgens mij is dit zelf niet onderzocht geweest en is dit gewoon een standaardantwoord dat verstuurd is .
De medewerker van fluvius aan de lijn vertelde mij vooraf dat dit zeker twee weken in beslag zal nemen het onderzoek.
Dus dit zegt al genoeg.
Ik heb via de klachtencommissie van fluvius de klacht doorgemaild gisteren. Vandaag kreeg ik terug hetzelfde antwoord .
Dit kan gewoon niet zoiets .
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg,
Nancy Vanhaecke