Beste, op 05/06/2022 werden de gas en elektriciteits meterstanden overgemaakt aan Fluvius. Deze hebben me op hun beurt bevestigd dat deze werden doorgestuurd naar Luminus op 06/06/2022. In tussentijd heb ik al meermaals contact gehad met jullie service center met de melding dat ik nog steeds geen eindfactuur heb gehad. Afhankelijk van wie ik bij jullie aan de lijn kreeg, werd er me gezegd dat ik oftewel naar Fluvius moest bellen daar jullie geen gegevens hadden ontvangen, oftewel dat alles in orde was en de factuur wel zou volgen.Alsook heb ik zelf naar Fluvius gebeld met de vraag of deze de gegevens opnieuw kunnen opsturen maar dat kan klaarblijkelijk niet daar jullie een ‘SOL’ code moeten doorsturen naar Fluvius. Hierdoor worden de meterstanden opnieuw naar jullie doorgestuurd mocht dat het probleem geweest zijn.Na meermaals jullie te hebben gecontacteerd en steeds opnieuw het verhaaltje te horen dat er geen meterstanden voorhanden zijn, kreeg ik dan uiteindelijk toch mijn eindfactuur van elektriciteit op 05/07 maar echter niet diegene voor gas. Deze gegevens werden nochtans verstuurd op dezelfde dag, maar nog steeds kreeg ik bij sommige werknemers van jullie de melding dat de gas meterstand niet beschikbaar waren, desondanks ik met andere medewerkers heb gesproken die me, op mijn vraag, de meterstand van gas perfect konden doorgeven en die eveneens in het systeem van jullie werden geregistreerd.Tot op vandaag, 30/07/2022, ben ik nog steeds wachtende op mijn eindfactuur van gas. Zoals vermeld aan jullie medewerkers lijkt het me een ongezonde situatie als een firma geen factuur kan/wilt sturen terwijl de klant deze na 8 weken nog steeds uitdrukkelijk vraagt. Het lijkt me alsook geen positief signaal naar de markt en naar aandeelhouders wetende dat vroeger dit perfect mogelijk was al na 3 dagen bij het doorgeven van de meterstanden en dit zelfs per brief.Dus ja, nogmaals, AUB, is het mogelijk om mijn eindfactuur van gas te verkrijgen?Dank bij voorbaat.