Beste Marc,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Uiteraard dien je afgerekend te worden op basis van je correcte meterstanden. Om deze reden heb ik voor jou een correctie aangevraagd van je eindmeterstanden bij je netbeheerder op basis van je meterstanden van 16-7-2022. Ik bevestig je dat ze deze correctie hebben doorgevoerd en dat ik je oorspronkelijke correctiefactuur heb geannuleerd en een nieuwe opgemaakt met de gecorrigeerde meterstanden. In bijlage het annulatiedocument samen met je nieuwe correctiefactuur.Daarnaast bevestig ik je dat ik de administratieve kost van 20Eur heb geannuleerd voor jou. Naar aanleiding van deze aanpassingen heb je op heden een openstaande saldo van 177,89Eur. Dit openstaande saldo omvat volgende 2 facturen:Slotafrekening 141270764302 29.06.2022 205,17 EURCorrectiefactuur 141011551539 20.01.2023 27,28- EURAlvast bedankt om dit bedrag van 177,89Eur te betalen opIBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/3100/20678+++.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomKlantendienst Eneco